Sunday, April 18, 2010

papai awak !!



How much i hate farewell ?? Sgt benci oke.Very fallin love with IJ325.

Sgt bersyukur dipertemukan rumate yg giler gampang best !!

Percaya tak klu aku cakap kitorang mmg xpernah gado?

Duet??xpayah ckp,mmg xpernah berkire langsung.Ko nk byr,byr,xnk byr sudaa.Tp kitorang mmg nk byr sesame kitorang,bukan maen lepas tgn cmtu jerk.Tp memasing mmg susa lar nk terima duet tuh.

Bilik??Kemas sesame oke..SEmua paham2 sendiri.Bile sampah penuh pandai2 buang.Bila bilik berhabuk same2 gotong royong membersihkannya.^^

Bila aku demam?Ubat segala jadah,air masak,makanan semuanya diorang serve okeyh.

Bila aku diserang sengugut. "Pat amek minyak angin,meh nk urut''

Aku tgh tido,diorang kejut aku.Semata2 nk tya..

"Patihing kitorang nk pergi beli makanan neyh,ko nk pape x?"

Bila diorang keluar ke bandar.Diorang akan msg aku. 

"patihing nk pape x?kitorang kat giant"

Paling speechless,[aku saket,gurl je yg th aku saket ape].K.azni sgup mntk tolong kawan dy,lps dy balek kelas penat2,tghari pulak tu,panas xpyh ckp,dy bawak aku g klinik khadijah.Dy ciap byrkan.

Mula2 sampay bersopan santun lagey.Bahasakan diri 'awak' 'saya'.da lame2 'aku' 'ko' 'ang' da keluar da xde da sopan2..

Klu aku ade masalh,diorang mmg pendengar yg sgt setia.SGT SETIA okeyh.Aku menanges bagai nk rak,diorang lar yg menenangkan aty aku yg lara.

Paling penting,diorang lar yg paling sabaw melayan karenah aku yg nth hape2 neyh.Perangai bangang aku dan perangai sewel sewel aku.so..




 c u next sem,

lepas ney da xde da og nk kejut aku tye 

aku nk makan ke x..

aku ade duet ke x

aku ade masala ke 

da xde da org nk dgr aku berceloteh

da xde da org nk dgr aku maki hamun org

da xde da org nk dgr aku mara abg pendek

da xde da org nk dgr aku nyanyi berkobar2 igt betol,smpy tgh jalan lirik salah

da xde da org yg x berkira dgn aku

da xde da org nk cerita masala kawan dgn aku

da xde da org nk nanges same2 ngn aku

da xde da semua............


siyes 
korang lar antara cikadak2 yg pernah aku ade !!


moDe : rindu IJ325

4 comments:

MYE said...

best nye..
mcm roomate my & kwn2 my yg 4 org tuh..
mmg senang na dpt kwn,tapi susa utk dptkan sahabat..

so,kne hargai la setiap detik kan..
sem 3 da kne dok luar..
my ta tau lagi ape nasib sem dpn..
hopefully dok dlm lg..

pape pown..
tamo sedih2 tau..
chill :)

pat!hing said...

thanks mye..

ala mye aktif,konpem duk luor nye..
huhu

aah mye,
tol2,,susa nk dapat org mcm diorang neyh,,
sgt baekkk!!

mye perasan x yg sorang tuh budak STK ?

Anonymous said...

rindu Gak kat Patihing>>
dh X de org mau nYanyi lirIk salH2 lg...
dgN muKe k0nfidEn!!!~~~

dh Xde org Nk wt keje Amal ;2tp my NSet..
next sEm~~ t Sape nk 2tpkn laMpu???huhuhu....

Anonymous said...

cik naaaa nk tnya skit....

nnt dh xdak dah org yg nk lwan tidoq ngan aku...huhuhhu...

nnt aku sakit,dh xdk dah org nk lyan aku sebaik mungkin...huuhuh

nnt aku xdak duet,sapa nk bg pnjam kt aku..???sapa nk blanja aku...??sapa nk kongsi mkanan ngan aku..???
alamatnya posa la aku....huhuhhh

nnt aku xsmpat bli mkanan,sapa yg nk tlg blikn...???
aduiiiilaaaaa.......

nnt klu tdung aku koyak,aku nk rembat tdung sapa...????

TOLONG LA JAWAB SAT NA....
sory la komen lmbt...