Tuesday, September 28, 2010

ade wishlist ? same tak dengan aku ?

mende ni aku nak sgt ,
bertekad , sem depan nak kumpul duet .
beribu-ribu ,
nak beli DSLR ! canon bley tak ? [ berlagak betol aku ]
2nd hand pon jadi lar ,
nti aku cat lar jadi kaler2 ,
jadi macam baru .
stylo tak ?



iphone ke blackberry ?
klu dapat satu ,
along janji kat ummi ,
along terminate broadband !
[ bior broadband lagi ekonomi dr BB or iphone pon ]
ade aku peduli ?


nak bunuh orang !
nak bunuh org yg tak reti tak paham bahasa .
mcm harrey !
jadah harrammmm !
well . be a human lar kan .
manusia yg ada hati perot ,
kang aku bunuh kang ,
takde pulak LAHANAT2 yg nk kaco idup aku .
kan . kan . kan
tak fun lar sayang !


aku nak lari dari Malaysia ,
taknak duk sini ,
nak bina hidup baru kat luar ,
tak kesah lar mana2 ,
indon ke , bangladesh ke , palestin ke , pakistan ke .
tak kesah ! tak kesah !
tp aku ade tempat idaman aku sendiri .
nti da sampy br aku hapdet okeyh !


aku nak belajar ,,
urm .. urmm .. urmmmm
hehe .,
ade lar ,
biarlah rahsia ,
one day , bila aku dah dapat ,
then korang review balik entry neh ,
mesti korang tahu , 
aku nak belajar pe .
hehe


MEMANG , KENA RAHSIA BAGAI !!


nak cepat-cepat habes belaja ,
nak kerja ,
nak bayar duet kete abuya, kete ummi , 
dah taknak mintak duet blanje dengan ummi & abuya,
nak kumpul duet utk adeq2 belaja ,
bila adeq mintak pape ,
i just give them money 

" nah , beli lar pape kngah, uda ngn boboy nak beli "

" ummi nak emas ? "

" abuya nak kayu golf ? nak alat GPS ? "

" mak dgn ayah nak pergi melancong ? "

" jom pergi menunaikan haji beramai2 "

just wish it !


nak uma kecik je ,
taknak besar2 ,
malas nak sapu .
eh kecik-kecik pon , konsep kontemperari !
tp kat luar nak usang2 je ,
taknak tunjuk sgt ,
nanti pencurik attack nak masuk .
malas nak panggey polis ,
malas nak kemas rumah lepas diorang sepah2 kan .

malas ! malas ! malas tahu tak !



harap dateng ngajo dalam b.melayu ,
bukan tak paham ,
paham tu memang paham ,
tp bila exam , aku tak dapat nak bayang pape ,
sebab aku ni egt lecturer cakap secara imaginasi 
dah klu cakap b.inggeris ,
aku tengah tido, 
nak bayang macam mana ? 

ye ! salah diri sendiri . haihh


ni lagi satu ,
lari jauh2 boleh tak ?
tak payah nak dekat2 dengan aku .
rimas ! rimas ! rimas !
bagi gua idop bebas lar beb .


ok , nak sgt rak baju kat dalam rumah penuh dengan dress,
ade rak kasut sendiri ,
meja make-up penuh dengan SHISEIDO ,
bilik air ade bathtub ,
dapur sentiasa berasap [ ouch! i hope ]



tetiap minggu nak pergi pavi boley tak ?
tebrau city pon tak kesah .
nak ulang alik pergi italy ?
lagi lar i tak kesah .
sungguh ! tak muhong .



nak beli kan syu dgn farah sesuatu ,
tp tak boleh cakap ,
nti dy tahu .
shhhh .

BIARLAH RAHSIA !


okkay ! cube bayang , ni baru sebahagian wishlist aku, wishlist aku berlambak lagi neh ..
tang ni je daa bape ribu ,
persoalan ;


DENGAN CARA KO YG BOROS NEH , KO RASA BILA BOLEH KO KUMPUL DUET BERIBU-RIBU NEH ?

tepuk dada den , terbelahakkk den nak menjawab ! haihhh .




SEKIAN TERIMA KASIH .





1 comment:

Q' Aries said...

Wow...byk nyer wishlist...hope u will achieve it!!!