Monday, September 13, 2010

mintak maaf tak abes2 ! =.='

apakata kaw carik kaw golongan mana , sebab takkan kaw nak baca satu-satu . Tak payah nak tunjuk rajen yang kaw tu rajen membaca . Lagi-lagi kat blog aku . 

Aku tak payah cakap , memang sedia maklum rajen [ perasaan sendiri apekedehal ! ]

-rajen tido
-rajen makan
-rajen online
-rajen tgk tb
-rajen jalan
-rajen shopim
-rajen kepada segala rajen




LOVE TO SCROLL DOWN BEBEYH !












SYU DAN SUAMI ,


tup tap tup tap , da hampir 9 tahun kita berkawan. Dalam ramai2 , mung lar aku paling kacip. Walaupon konektion kita macam hanjeng mati tersepit beskal,tapi hampir setiap hari JUMAAT , konektion kita mantop ! 


ngehs!~.


Bdw,sempena hari raya yang mulia lagi suci lebih lagi murni neh,aku nak mitok maah ngn mung.Dari hujung rambut aku yang bercabang,sampy lar kaki aku belah kanan yang bercagu [ rekaan semata-mata oke! ] Aku mitok halal belake . Minyok moto,bege kat MCD , ice blended kat mydin , lagu-lagu yang kita karok kat giant,mydin dan depan stesen bas, waaaa !!!! banyak neh , banyak !!! haha .. papehal 0~O deh sayang . Eh , asben mung pulop lupe , weyh ! jaga kaseh aku molep , papehal , aku mitok maah bro ! ngehs!~~



FARAH WAHIDA DAN TUNANG ,

Farah ! farah ! farah ! ngee ~ farah sayang , tihin mintak maaf klu tihin ade buat hati farah terguris, tercalar, or ter'aum! aum! aum! haha . Kot-kot tihin ada tersalah perkataan , kot-kot tihin ade buat farah kecik aty, kot-kot tihin ade menganggu ketenteraman farah.[konpem ada] Everything sayang! Everything ! Tihin mintak maaf sungguh-sungguh neh, sungguh neh ! sungguh ! nampak tak kesungguhan tihin ?haha .. nti datang Terengganu taw,tihin nak gi lagi kelantan boleh tak ? tihin geram nak shopim !!!!! oyeahhhh !! 

Oupss ! tunang farah , terlupa pulakkk kat ang . ang,cheq mintak maaf noh dari ujung rambut sampy ujung kaki cheq , dari kuku kanan cheq hok paling panjang, smpy kuku kiri cheq yang paling panjang.0~0 noh :]



AIDA DAN GHOHAYA !

i dunno weather u realize or not.[speaking metar sat! ] Aku tak reply pon text ary ghaye korang!! muahaha .. Aku wat katni jelar eh,mung bace deh . Aku mitok maah ouh, kadang mung ajok chat aku dop reply sebab kadang-kadang aku on9 , tapi ngayak tempat laen, pahtu gop bila aku ngadap laptop mula, deme off9 doh . Dop dan nak reply weyh. Tgk r nghaye ekgi , klu dan aku singgoh deh umoh masing-masing. 0~0 deh sayang-sayang kuh !! pfftt ! SELAMAT HARI NGHAYE MAAF ZAHER AND BATENG !



AIMAN , EPUL , ZAHER .


well, for orang-orang yang paling banyak meluangkan masa dengan aku kat UMT dan TERENGGANU .

Aiman , kadang-kadang mulut aku ni tak ley bla , kot-kot lar dalam tak ley bla aku tuh kaw terkucil , terkecik , tercekik , tersedak or terkesok aty dengan aku , aku mintak maaf taw . Ala ilex-ilex sudaa , kan kan kan. Macam tak biasa. haha . papehal pon , kaw antara terbaek ah kawan aku [ bangga tak ? bangga tak ? ] selamat hari raya , kutip wet nghaye banyak , nti naek nghaye nak ajak njoy lagi !!!! haha


Epul , aku tahu kaw tak baca entry aku neh , sebab kaw lebih penting kan pompuan pompuan maya kaw dari aku kan ?? huh . Eh Abg Roy ! aku mintak maaf , aku tahu aku ni slalu degil , tak dengar cakap kaw . Kadang-kadang aku nak maki-maki kaw bila kaw ngn zaher mungkir janji , lagi - lagi bab makan . Aku da tercongok kat kedai , baru kaw cancel , mana lar aku tak hangin mangkuk !! Fuhhh ... sabo tihin , sabo !!! Ahhh , papehal pon , aku nak mintak maaf dengan kaw , dari aty yang tulus ikhlas lagi berseri-seri . 0~0 okeyh ! nti naek u baru kita tambah no . Eh lagi satu , aku ni kan selalu maki kaw , tp aku tahu kaw tak kesa sebab kaw pon maki aku . Fair n Square in fact pentagon serta triangle bebeyh !

psst : kaw tak mintak maaf lagi dgn aku dowhh !


Zaher , ouh ! my lovely cacat !!! aku tahu market kaw tgh hot kat UMT , tp tolong sedar ye zaher , arini kaw hot , esok luse tak mustahil kaw kecut balik ! haha .. oke!oke!oke! melalut !! aku selalu menyusahkan kaw , tp siyes dalam ramai-ramai kawan aku , kaw lar aku rasa paling tak bersalah klu aku menyusahkan kaw . SUNGGUH ! 


aku mintak maaf  zaher ! aku selalu maki kaw , selalu buat kaw saket aty , selalu tak menepati masa tp kaw lagi terok ouh dari aku . Kaw berkemampuan di saat aku tidak berkemampuan [ jgn pikir pelik ! ] mintak halal eh semua hutang aku , [ haha ] lepas tu , mintak halal makan minum , duet photostat dan segala macam !


psst : bila nak mintak maap dgn aku ! kaw pon byk wat salah dengan aku . Aiman je aku rasa paling tak byk buat salah dengan aku . Tp aku rasa macam ada jugak . haha [ perasaan aku mmg selalu lebeh2 ]




PAKCIK !




hohoho..bangga tak sebab terselit ? haha .. nevamind baca ke tak ! tapi nak letak jugak kaw dlm list aku .


Mintak maaf kot-kot kalau pkck terguris , tercalar , tercarik , dan terkoyak aty dengan makcik , lepas tu tido malam perasaan geram je ? [ penah ke ? ] takkan lar .. haha [ bajet betol aku neh ] lepas tu , text-text punye text , gua ta reply , lepas tu pakcik hangin [ hangin ke ?] ala , pakcik en kool .. kan ? kan ? kan ?


papepon , SELAMAT ARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATENG pakcik ! :] . Mintak ampun , mintak maaf sungguh-sungguh ! peace okeyh !




psst : owner uma pakcik mintak maaf tak dengan pakcik ? haha



FB'ians 


okeyh ! ni random . sebab ade yang aku kenal , ade yang aku tak kenal . Kadang yang tak kenal maen komen , aku maen layan je . Kata kawan kan , kan , kan . 


1stly , bout my motherfucker status . Aku tahu , kadang-kadang terlalu kasar , sangat kasar , tak kesah dari segi bahasa , cara pertuturan nya dan pape jelar malas aku nak pikir lebeh2 . Tp tu lar , klu aku berjanji arini aku da tak mao buat , ishk ! tak boley ! tak boley ! tak boley janji sebab memang berkemungkinan besar aku buat lagi . Bukan ! takot terbuat lagi . [pengakuan ikhlas,egt senang neh ke nak tgk live ? ]

Kemudian , kot-kot lar ade facebooker yang ajak chat, lepas tu aku tak layan . [ bajet hot ! ] haha .. aku mintak maap , klu kaw tu berdarah bangla lepas tu ajak chat dengan aku eja english tah hape2 mmg lar aku tak layan . Bangla international ke tak international ke , aku tak paham bahasa kaw . Lepas tu kot2 ade indonesian yg cakap jawa dengan aku [kes chatting dengan imam Topo Winardi ] kaw memang lawak , aku ni pon gonjol jugak gi layan cakap aku ni orang yogjakarta [ moga-moga masa tu baru lepas kes gempa bumi ] hamek kaw ! dy bagi bahasa indonesia dy kat aku , mao gelak sakan satu cafe dengan kaksha ! aku mintak maaf sungguh2 ! [ aku ni klu wat pape memang bersungguh-sungguh! ] Lepas tu kenal tapi tak layan , mungkin masa tu aku takde depan laptop , kadang aku on9 tp gi tgk tb . Ataupon mase tu mmg aku malas nak layan , tgh moody ke pape je [ kejam metar ] Amek syarat je on9 , tak mao bazir , bulan-bulan bayar bil berukbeng , so baek kita guna se'maksimun' yang mungkin ! tol tak ? tol kan ? kan ? kan ?



FATIN dan NADIA

Drebar aku dengan konduktor mondok ! 

Nadia , aku nak mintak maaf sebab selalu kalu ko datang nak amek aku , mesti aku tak ciap lagi lar , lambat lar . Lepas tu kaw kepanasan dalam kete sebab tempat kaw parking kete takde bumbung . Lepas tu kot-kot aku terlepas cakap ke , terlepas kentut kat dalam kete kaw , aku mintak maaf ! Aku ni manusia biasa, yang sering membuat kesalahan , lepas tu aku ni tak sempurna . Lepas tu aku ni serba kekurangan [ sila baca dengan muke seposen dan penuh belas kasihan ] haha .




Fatin , aku konpem kaw tak baca entry aku , sbb dengar kata kampung kaw takde line 3G celcom [ muahaha,padan muke! ] esokey lar tu sayang , maksud nya dari citu , kaw duk kg senyap2 tak payah on9 !
ooke.oke.oke . Sesi mintak maaf dengan kaw pulak .


Tin , aku nak mintak maaf klu terkasar bahasa dengan kaw , lepas tu kot-kot ade tercakap nth hape2 dengan kaw . Lepas tu , aku nak mintak maaf , kadang kaw tgh bercerita dengan nadia ngn ksha pasal bf kaw , aku tak pay attention pon . Sorry ! i hate to hear evrything bout LOVE and HURTing . Tapi kan tin , gonjol2 aku , gonjol lagi kaw . haha . senang kata kita memang sama-sama gonjol. muahaha . Wutsoever , aku nak mintak ampun dari zahir dan juga BATANG bateng ! sebab kita kan sama-sama penyeksa bateng . haha




MAPEM'ians




Geng-geng mapem ! ni sekali harung senior , junior , dan anak-anak nior ! mintak halal belaka. Kadang-kadang aku ni buat pangai , tak mao join event lar , lepas tu nak tak puas aty sebab kaw buat ni tak kena, buat tu tak kena . Kadang-kadang kaw serious , aku buat maen-maen . Lepas tu,kot-kot lar aku ter'kerek',berlagak bagus lar , lepas tu malas lar [err,adeke?] Lepas tu banyak lar lagi lepas tu , Dah malas nak pikir nak tulis ape ,, SELAMAT HARI NGHAYE LAR SENANG ! MAAF ZAHER AND BATENG okeyh !






ni yang LAEN-LAEN termasuk SEDARA MARA , SAHABAT HANDAI dan yang tak tersebut .


mintak maaf kot-kot aku ni salah cakap , terlepas cakap , terlebih cakap . lepas tu terlebih emo , terlebih eksperesi muka , lepas tu terlebih eksyen , terlebih ngengade , over bagai . ala macam - macam yg tak puas aty , kita kire 0~0 balik eh ? esok nti aku buat hal balek . ngeh!~




psst : apakata lepas kaw baca , kaw tinggal kan jejak kat chatbox ! kan beradab gitu :]






SEKIAN TERIMA KASIH 

No comments: