Thursday, September 30, 2010

mustahil aku berkahwen dgn ko !

Gambar ni takde kena mengena pon , tapi nape aku letak ? *sigh*








1st list ..
korang rasa aku patot tak aku berkahwen dengan TUAN PERDANA MENTERI ? Oh, tidakkk ! Muka aku pon dia tak pandang . Even aku pegi masuk rancangan Aduan Rakyat kat TV3 pon , belom tentu dia kenal aku . Eh , mungkin igt kejap , esok lupa . Al-maklum lahhh kan , rambut da putih . Tp siyes , aku tak mungkin berkahwen dengan TUAN PERDANA MENTERI , gosip hangit katanya . Nanti rakyat cakap ape pulak dia kahwin dengan orang muda . kan ? kan ? kan ? tak gituu ??? No matter wut , sila jaga Malaysia baek2 , jaga kebajikan rakyat dengan amanah , sebab ada saya . *wink-wink-wink*




Mustahil , yg ni memang mustahil . Kawen dengan FARID KAMIL . Ha, ko lah yg ajar aku mencarut dalam bahasa Kedah . Da kena marah dengan Ksha sekejap . Dalam filem REMPIT tak cilap aku . Sape lagi nak ajar aku , meh lar , meh lar , free je okkay ! *back to cerita asal !* Farid Kamil is too macho to me . Bagi aku lar , klu korang rasa dia tak macho, senyap2 suda , tak payah nak tempelak aku . Suke hati aku larrrr . Haihhh ! Okkay , Farid Kamil ni aku rasa dia high taste , takkan lar low taste , aku suke time rambut dia panjang , fullamaakkk ! terawang-awang sat *angan2 terganggu,tup awan pon pecah !*Lagipon kitorang tak pernah bersua , bagaimana mahu berkenalan ? sob3 !




Agak mustahil aku akan berkahwen dengan SOORIA [ budak kos aku ] , siyes ! dia nsome macam pelakon hindustan , boxer [ bukan pakaian dalam ] Negeri Sembilan okkay ! awww . Da lar badan berketul2 , gentlemen [ aku maen harung je ni cakap ] Tapi antara lelaki India terhandsome yg pernah aku tengok selepas Shah Rukh Han , Salman Khan , Htithik Roshan ... bla3 . Lagipon kami berlainan agama , mustahil dia nak convert , melaenkan dia betol2 nak kat aku * berangan kawen ala-ala bollywood kejap !*




Siyes gua cakap , wa taknak kawen ngn lu . Ewww .. da lar busuk hati , perangai macam hanjeng . Tak mao ah . Tapi klu da jodoh ,, tak nak ! tak nak ! hari2 doa , tak nak terjumpa , berjumpa atau menjumpakan jodoh dengan lu * mase ni aku buat muka jijik *






Ade tak LECTURER nak kat aku ? Ah ,tak mungkin ! tak mungkin ! Lecturer tak kenal dan tak hingin pon kenal ko , ade hati nak kawen dengan lecturer . Camne nak kenal , da lar tak pernah jumpa lecturer .Result pulak macam nampak tak nampak je kan. Lecturer bg lecture, ko tido !Tengok ko terhangguk-hangguk pon, lecturer da reject ko . Ko sedar tak ? * muke tak bersalah *




Saya tak mungkin dapat berkahwen dengan lelaki gay yg sgt handsome ! Sedalam mana pon saya mencurahkan cinta , dia takkan suka dekat saya , sebab dia adalah 'GAY' . *muka sebek*




Klu saya mengurat NYAH , agak2 dia jatuh hati tak dengan saya ? Tak ! tak ! klu saya mengurat dy , nti jadi laen . Kot-kot dy ajak saya maen atas katil !! Eh mustahil ,sebab mak nyah kan suka kat JEJAKA , bukan JEJAKI macam saya . * gelak setan ! *




Dan amat mustahil aku dapat berkahwen dengan TORRES ! Eh PEPE REINA larrr . Sebab diorang tak pernah pon datang Malaysia semata-mata nak melawat aku . Kesempitan wang katanya , sebab LIVERPOOL jatuh menjunam tergolek-golek bagai nak rak di medan . Haihhhh !! Klu diorang kawen dgn aku , mesti lar diorang kena duk Malaysia [ nenek aku suoh pindah ] sape lagi nak jadi penyelamat LIVERPOOL . *muka redha! *




Yang ni sangat mustahil ! Siyes wa cakap . Sangat mustahil . Penjiwang terulung dunia , WILLIAM SHAKESPEAR . Da mati , camne nak kawen kan ? *kih kih kih*






SYU , mung ase op , aku akan kawen dop dengan mung ? But we olredi married , tp anak tak dapat-dapat *kena pelempang sekali !* dunt worry ! Syu da ade pasangan dia , dia kawen lah dengan pasangan dia . Sebab kitorang sahabat sehidup semati , tak selaki atau sebini . Aku jadi pengapit mung ekgi, nok paka baju macam Ramlah Ram , ade lampu neon bagai . Bior lagi gah gitu , lebeh dari mung !! *mesti . mesti . mesti* Lepas tu masa amek gambar , aku nok jadi latar belakang mung . Jadi flower girl pon dop kesoh , yg pasti muka aku mesti masuk sekali . *dop sabor ase*






Another list ? Ha ,korang reka lar sendiri , amboiii , semua point aku nak kasik , lemak ah gituuu . Acu try wat keje tu bersungguh-sungguh sikit !!! Korang rasa sape lagi yg mustahil kahwen dengan aku ? Pemily-pemily tak masuk eh . *please b aware!*








SEKIAN TERIMA KASIH

1 comment:

Anonymous said...

haha.mengom..nk kawen ng org hk mmg mustahil mg buleh kawen!!!