Monday, November 1, 2010

bila saya buka mata _____

bila saya bukak mata ,
awak duk tepi saya ,
then tersenyum ,

cukup ; meng sun-shiningkan hari saya , walaupon takde matahari disebabkan oleh musim tengkujuh yg berpanjangan
cukup ; menenangkan hati yg gundah gulana .
cukup ; mengeyangkan perut yg lapar .

dan , dan , dan

cukup ; menyimpulkan kepala hotak yg kusut .

tak lebih tak kurang , saya nk tgk awak senyum je .
senyum je , senyum je , senyum je ,
walaupon satu inci .
saya hargai sgt . T.T

bila saya sedeyh , awak datang .
datang dengan senyuman yg paling manis .
cukup utk meredhakan hati saya yg sadis tak berapa nk sadis neh.
meredhakan demam yg panasnya mencapai 50darjah celcius persegi

bila saya kusut ,
awak tgk muka awak ,
abes semua kutu saya lari ,
takut tgk awak muka singa bagai kot,
tapi bila awak pergi ,
semua kutu datang balik ,
saya jadi kusut balik . T__T


bila saya bukak mata ,
saya nak tgk awak bahagia ,
even bukan dengan saya .
fer sure , its hurt .
but i can deny it perfectly !
no matter wut , saya lagi bahagia dari awak .


awak tahu tak kenapa ?

sebab bila saya dah tutup mata nanti , saya da tak boleh nak tgk dunia ,
apatah lagi awakkk .
saya dah tak nampak pape daaa .

2 comments:

zarith said...

kenapa sedih.?
tersentuh dengan bunyi music tu lagi. :(

pating said...

i dunno why ,
just wrote this hell entry .
i dunno !

wat gotta to do ... T___T . emm