Wednesday, December 1, 2010

pergi jauh-jauh , jangan dekat-dekat

baru bangun tido neh , tido lepas maghrib , as ussual kena marah , kena bebel 3 jam 3 minit 3 saat dengan ummi , seb bek da tido lena , adek aku 2 org tu r yg tadah telinga . *terima kasih ye adek-adek*


bangun-bangun , malas nk layan pesbukkk . hati berkecamuk , otak berselerak . Seb baek pakwe kngah tpom , bangun , masuk dapur , panas lauk , godek peti , makan eksrem double dutch , kuyah dengan senang hati . Orang klu ade masalah tak senang duduk , aku senang hati makan . Tengah-tengah makan , boboy sound ;


" makan tu beringat , esok ummi nk pose " errkkkk +__+


" lauk banyak lagi lahhhhhhhhhhhhh !! "



sekarang ni otak aku tengah kacau , tengah serabut bagai . Lepas tulis entry neh,konpem2 lah aku nk tido kan . Kang tak pasal-pasal kena bebel dengan cik Liza esok bangun lewat ! malas nk tadah . Sebab tu klu aku sedar aku bangun lewat , aku terus masuk dapur , gi bersih dapur dengan muka tak bersalah . Cakap dengan ummi macam orang tak bersalah walaupon cik Liza da tunjuk muka yang bibir nya muncung 14 inci .


Haaaa .. lagi satu , takdi tengah tido , tengah mulut ummi pot pet pot pet , ummi baling baju suoh lipat atas aku tengah tido takdi , Along mintak maaf , along nk tido jugakkk !! hehe .. esok along settle !! >.<


Sebelum aku kuor , aku tye adek aku , ummi da tido lom ? klu ummi blom tido , along malas kuor bilik ..


sebenarnya aku nk ceta pasal laen , pergi tang lain pulakk . lainkali lahhh ceta .. ta de mood !!





papai ..







.

No comments: