Saturday, December 4, 2010

entry ni tak sedeyhh ! sungguh !!

muke bahagia neh , da tak sedih-sedih , nampak tak ? nampak tak ?

" cepat cakap nampakkkkkkk !!! "



anyway guys ,
namo dah sedih-sedih
makan da normal balik,
woot .. woot ..
terlebih normal okkay !

aku lah tukang masak nasik
aku tukang tunggu ummi masak kat dapur 
aku tukang abes nasik
aku tukang wat abes lauk
lepas tu aku jugak yang tukang basuh kuali

*senang hati*

satu hari satu buku roti panjang
sape tukang abes kan kulit terakhir
ehem..ehem
akulahh !!

bangun pagi ,
selepas kena gegau ngn ummi
terus bukak toaster ,
bakar roti 4 keping ,
adeq-adeq mintak ,
mampos aku tak kasik ,
bukan kedekut !

" buat sendiri lahhhhh !! "

ye ! memang tak gosok gigi pong, malas nk bazir ubat gigi *selekeh tak ?*


ni pipi da naek bulat da neh
cena nak masuk
America's Next Top Model neh ??
nak jadi model kena ade tulang pipi
ni masalahnya , tulang pon tak jumpe

*pengsan*

talking talking with your mother all day
awesome !
shit awesome !
luah kan , cerita semua , takde rahsia
tp ade jugak aku putar putar belit siket ceta
yelaa , nti aku kena bebel
kena ceramah bagai
bersyarah segalaaaa
malas nk dgr !!


mandi zohor nk masuk asar !
HEHE
semayang zohor , terus tunggu asar ,
lepas tu da tak payah nk mandi malam
ujan weyh !
sejuk beku aku ,
abes kecut nti ,
eh aku ade ke kecut-kecut ?

*oupss , terlebey sudaaa*

nenek da byk kali tepom
tye ummi

" bile along nak balik ? "

sepanjang balik Johor ning , br jumpe abuya sekali ,
abuya sibuk ,
esok hari ahad pon abuya keje
nak akhir tahun ni ,
byk keje nk kena buat ,
audit jadah segala bagai
urm2 .. along ngenduu abuya lahh !! >.<  *alamak tersedih pulekkkkkk*







.

No comments: