Friday, December 3, 2010

serabut ah !


serabut . serabut . serabut .

biarkan aku ! boleh tak ?

tak payah nak buktikan sgt
tak payah !
tak payah !
tak payah !


da ludah , nak jilat balik .
aku tak nak di jilat balikk !
paham ?

aku asal taknak marah ,
tp da jadi macam gini ,
push bagai ,
memang aku naek hangin

kool tihin , kool !


ni bukan budak pasal budak maktab ah !
takde kena mengena pon
stalkers setia yang nk th pasal aku hari2
 tak payah nak buat kesimpulan sendiri,
buat gosip tak memasal ,
aku lempang kuat-kuat nak ?
aku hempuk jugakkk dengan meja kayu !



dah dah dah
kita bukan bercinta tepi tasik ,
kita bukan dah bertunang pon ,
kita ni nothing




blaaaa !!!!!!!






Ya Allah , bantu hamba-Mu ini ya Allah . Tolong bawa jiwa aku pergi jauh-jauh. Aku penat berhadapan dengan manusia-manusia yang tak paham bahasa neh. Manusia-manusia yang selalu menjatuhkan air mata aku. Manusia-manusia yang sentiasa menyakiti aku. Ya Allah , izinkan aku mendapat kehidupan aku sendiri. Aku mohon.







.

3 comments:

Ct SoLeHa said...

emo nmpk..hehe
sape la buat marah ni??
sabar2

1st time singgah sini..polca-dot merah..lawa

LoveIsAll said...

Hey Tihin...

Mari sini dekat kakak.. Kita berpadu tenaga.. Mahu?

pat!hing said...

kak CT : manusia yg tak pernah melihat manusia laen senang. ;p



kakak !! : tihin sedeyhh ! jom jom jom !! tp tihin th , ade lg org yg lagi susah , lagi tabah dr tihin

mekaseh kakak !

nak pergi dekat kakak !! :(