Saturday, December 4, 2010

tekan sambil pejam mata




Seriously *dahi sedang berkerut* ,

I miss my bulu angsa's pillow freaking bad , once aku tenggelam , konpem terus lelap , tp tulahh , takkan aku nak angkut bagai naek bas adeq-beradeq dari Terengganu sampai Johor . Gila hape !! Malu ah ..



Ni musim hujan , since aku kat Johor , masa tido aku totally di kawal hebat oleh ummi . Ade jugak ummi tak bagi tido petang , tp aku gi bantai jugak tido. Ummi jerit

" Along !! jangan tido , kang ummi simbah air kang "


" Yeee , along tak tido !! Along pejam mata je " *2 4 saat terus aku di buai mimpi*


Sebelum tido makan , bangun tido makan , ummi geleng kepala je . Satu hari beli satu buku roti panjang , ice cream double dutch tak payah cakap ,arini beli, esok konpem abes .. Sampai ummi sound


" sorang boleh amek 3 scop je setiap hari "


Giler hape , perut patihing mn cukup !! Fine , aku amek 5 scop , opps ! tambah lagi 5 scop !! >.< . Along mintak maaf ummi . Perut memang geyla mintak bekalan , mulut tengah rakus melapah , ni lemah ni klu cuti !!



Otak tengah sabot bagai pon selera aku tetap mantop nyahh ! Alaa , nti da naek blajo , konpem turun balik , caye lah cakap aku. Lagi time tuh aku tgh makan dalam, mmg mintak treatment diet free lah kan , sesape bg aku treatment free , ciaplah ko , aku maki hamun cukup2 , eh tak ! tak ! namo dah maki2 , aku hempuk ko dengan PC kat library tuh .


Mata da layu sgt2 neh. Dah tak kuat semangat dah nk tekan keyboard , tido kul4 , konpem kena gegau kul9 esok ! 



MATI aku sebab TAK CUKUP TIDO !!








.

No comments: