Monday, January 24, 2011

adik sama umur,tak sama DNA.


" Zaher , jom tangkap gambar !! "












cop ! cop ! cop !
ni adik saya yang comel .
ni kat library taw ,
pestyme aku masuk library , jejak kaki kat library sejak datang sem3 neh.
T.T tsk tsk tsk


hajat nk buat assignment ,
kalau dah aku yang datang ,
jenama aku mmg tak buat kerja ,
merayap lah kejenye ,jumpa geng kacau ,
lepas tu kerja sendiri tak ciap .
memang authentic tihin lah tuh gua cakap lu.


ayat Zaher yang selalu buat aku tacing

" tihin , kau ada masalah eh , kau kan kakak aku , cakap lahh! "


selalu kat sebelah aku masa aku susah ,
selalu bagi tisu kat aku bila aku nangis ,
selalu kongsi suka duka aku ,
selalu ingatkan aku ,
selalu nasihat aku walaupun nasihat dy gonjeng ,
selalu caci maki aku ,
takde orang lain ,
semua ZAHER and my another 3 idiots.

Lotsa LOVE . xoxo




.

4 comments:

serinditMERAH said...

tihin da makin tembam..haha

pat!hing said...

@pejo : haaa , pejo ngita akuuu :p . HAHA

serinditMERAH said...

ak kn stalker terhebat..haha

pat!hing said...

@pejo : stalker lah sangat , boleh lawan aku dop ?? HAHA