Thursday, January 27, 2011

EH ORANG SEBELAHHH !!!! *jerit*

shouting match







Eh orang sebelah !!! kau tahu tak , aku ni tadah telinga tak rela dengar lagu jadah kau yang ntah hape-hape tu 25jam satu hari . Aku nk tido lahhh bengong . Kejap nasyid , kejap balada , kejap rock , kejap soul . Telinga aku dah perit nih .


Masalahnya , aku dengar lagu-lagu kau dari aku nak tidur sampai aku bangun pagi esok , aku gi kelas , lepas tu aku balik kelas , aku nak tido balik , kau tak tutup-tutup lagu kau tuh . Apa jadah jenis radio , laptop lah ekk kau gunaaa . Tak penat nyanyi tuk kau . Kalau bukak al-quram tape lah jugak . 


Tolong , tolong tutup boleh tak ??? tolong lahhhh ... tolong , aku merayu !!!!! T.T . aku nak tido dengan tenang , tido dalam iman . tido dengan mimpi basah . tido dengan jiwa yang kosong ..



.

2 comments:

Affieza said...

Ape jenis telinga lah org tu ekh???

pat!hing said...

@k.fiza : telinga bebal agaknya.HAHA