Sunday, January 16, 2011

mata oo mata

Semalam satu hari tak tido , duk pikir ntah hape-hape . Wahai encik HOTAK yang budiman , boleh tak berhenti pikir sekejap je , sekejap pun jadi lahhh .. Mintak kau kosong kejap , aku nak tenang . Satu saat pun jadilah . Aku nak kau kosong , tak pikir pape .


Kadang-kadang ada benda yang boleh kita kongsi dengan semua orang . Kadang-kadang ada benda yang kita kena simpan , bior orang sekeliling tak tahu. Its not easy to share babies :) Kalau cerita pun , orang takkan paham , aku pun tak paham masalah aku , cena aku nak cite kat korang. Kawan-kawan macam dah dapat detect . Trying harder , sungguh-sungguh menafikan . Eh ni tihin lah , kau tak yah risau . I can handle by myself. Percaya dengan Nurfatihin Binti Zainal okeyh :D


Kepada Cik MATA yang baik hati , aku kena hadap 2 kelas LAW hari ni . Be kind to me . Jangan ngantuk , terhantuk dan terpatuk-patuk . Pelis pelis pelis . Tolong tuan kau yang macam nak rapuh yang terbahagi 8 neh. Kau baik kan , kau cantik kan , penat aku mekap kau kasik celak hitam pekat-pekat .


Lagi satu , kau jangan ngengade nak jadi pembekal SYABAS , hatta SATU , aku tak larat nak layan karenah kau . Ni dah hari Ahad , da masuk belajar , kau ni kekadang tak memasak bocor lah , ape lahhh , rosak celak aku weyhhh ! :)


Please , please , please be kind to me my heart ..........




psst ; kekadang terkejut bukak belog sendiri , lepas tu tersengih sorang sorang sebab tengok belog header , garang semacam , tenung terus direct kat tuan belog , tobat aku tak bukak belog aku lepas kul12 malam . Adehhhh >.<





.

No comments: