Tuesday, January 18, 2011

quick post .

Aku ada impian ,
macam kau lah ,
dalam kepala macam-macam buat plan ,
tapi tengok-tengok sampai sekerat jalan je.
sadis kan.



Aku ada jugak hati ,
kadang-kadang aku terpikir jugak ,
kau takde hati ke ?
yelaa , sebab kau siat hati aku halus-halus ,
terus tinggalkan kesan.
kau rasa tak kau kejam.



Cop ! kau tak boleh kata aku kejam ,
cuba kau pikir balik ,
kau lagi kejam dari aku .



Dan kau ,
aku nak mintak maaf ,
aku jarang nak layan text kau ,
sebab aku menyampah dengan kau .
bila kau text dengan aku ,
aku rasa macam kau meluat sangat .
tu lah , lenkali kalau nak ngurat , lepas tu jangan ngedate dengan pompuan lain
depan mata aku .
aku da cop kau "GATAL NAK MAMPUS !
buta ke hape nak kat aku !!



Hye awak , esok datang kelas taw !
saya nak tengok awak , bersemangat ciket nak blaja .
tengok lubang hidung awak pun dah cukup, mata saya terus segar bugar bagai nak rakkk !
tak kapel pun takpe , saya tak nak pun .
saya sedang belajar berjihad , suka awak dalam diam ! *malu lah sayaaa*


cukup .. cukup ..



ni belog budak takde perasaan . harap maklum ....



.

No comments: