Monday, February 7, 2011

awesome ME.

Gedebak gedebuk dah pukul satu dua lima pagi kot . Perghhh !!! hebat giler kot aku  (tunggu korang puji bulu ketiak panjang 3 inci belum tentu dapat ) .


Weyh , aku bangun kul enam setengah pagi , gadoh dengan setan kejap , sebab setan cakap "jangan bangun sembahyang suboh" tapi gua kental , kul enam lima lima pagi gua bangun kot sembahyang subuh terus . Lama tak gua lawan , lelah kot .



Kelas aku setart kul9 , pukul tujuh suku pagi aku dah mandi sep siap nak gi kelas . Gosok baju kurung bagai . Tapi silap betul lah , dah lah kain lipat datin , naik moto pulak tuh , gatal nak pakai wedges , hamek kau , terselak aum aumm kot . Tak lah , aku redho je masa tu , tak larat nak labuh kan kain . Hudoh bebenor aku rasa masa bawak moto , tapi aku menten comel . Ehem , pestyme kot gi kelas Pengurusan Liner ni awal , biasanya muka aku ni lah lewat sekali =.='



Semalam aku cakap assignment aku tak ciap kan ? jangan kacau aku buat kerja kan ? sape kacau kena lempang sampai mampus kan ? tipu . tipu . aku tak buat pun kerja , aku sakit kepala tahap gila babeng kot . Sungguh neh !! tak muhong siket pong . Lepas kelas UNCLOS , teman beruk mat yeh dua ekor si zaher dengan epul makan , balik rumah sembahyang terus , tukar baju , pergi LIBRARY kot !! perghh , gua hampir tak percaya !! kejap , kejap .. siap bawak baju sembahyang , stand by nak buat sembahyang asar , maghrib dengan isyak . Assingment punya pasal bos . Kalau duk kat umah , tobat tak siap . Sebab ada bantal bulu angsa tu asek panggil-panggil je aku .



Aku stay sampai malam . MALAM weyh ! malam ! ni kalau ummi tahu mahu pengsan tiga hari . Dah lah tak tido satu hari , mengadap journal ntah hape-hape ntah . Aku pun rasa nak pitam bila ingat balik , bukan senang aku tak tido siang . bukan senang , malah bukan mudah !! haihh ..






--Liverpool dapat satu gol masa aku tulis entry neh . Terima kasih Raul Meireles ! :)--





Takdi rasa nak makan sup perut , naseb baik ada orang nak layan karenah bagai aku neh .


Tapi sedih tak dapat tengok game LIVERPOOL lawan CHELSEA sampai habis malam ni T.T tsk tsk tsk . Hey CHELSHIT be kind to my LIVERPOOL . Sorry TORRESS , tade maknanya aku nak jerit nama kau lagi . DEMYU !!!



Nak minum susu panas , lepas tu tido , nak teruskan perjalanan aku esok hari . Banyak lagi hal nak kena settle . Eh Terima Kasih hari Ahad , im feel so so so good !!!




--haaaa .. AWESOME tak aku ?? haha--



 
 

No comments: