Tuesday, February 8, 2011

BAWAK AKU LARI JAUH-JAUH.


Bawak aku lari jauh-jauh ,
lari jauh-jauh ,
sampai aku penat , 
sampai aku lelah.



Bawak aku lari jauh-jauh ,
aku tak nak tengok kau ,
aku tak nak tengok kau ,
aku tak nak tengok kau ,
sebab kau,kau dan kau kenal aku ,



Bawak aku lari jauh-jauh ,
dunia baru ,
aku tak nak dunia aku sekarang ,
aku nak dunia baru .



Bawak aku lari jauh-jauh ,
jauh daripada dunia yang pura-pura ini ,
pura-pura sayang aku ,
pura-pura amik berat pasal aku ,
pura-pura amik hati aku ,
terima kasih kerana berpura-pura ,
sekurang-kurangnya ,
kau tak buat hati aku sakit .



Bawak aku lari jauh-jauh ,
aku tak nak tengok muka orang yang aku sayang ,
apatah lagi muka orang yang aku benci ,
aku nak padamkan semua orang dari memori aku.



Adakah tak kat dunia ni orang yang betul-betul sayangkan aku ?



Bawak aku lari jauh-jauh boleh tak !!



    

7 comments:

Anonymous said...

aku sayangkan kau...kau je yang tak tau...=)
will love u forever....

pat!hing said...

@anon : kau sape ?? aku rindu kau T.T

Anonymous said...

miss u too....be strong dear

pat!hing said...

@anon : tengs sayang . eventho aku tak tahu kau sape , tp aku macam tahu kau sape . kau sape agak2 ? :p

Anonymous said...

aku sorg mnusia yg sntiasa syg n rndu kau...aku sorg mnusia yg nk sntiasa tahu pkembangan hdup kau...aku mnusia yg sdeh bile tau ko bsdeh...aku mnusia yg tmpg gembira ble ko hepy...take a good care of urself syg...

-always loving u-

pat!hing said...

@anon : macehhh cayang !! ti balik kita jumpa eh :'( . bawak bnde nak cerita dengan kau.

Anonymous said...

kte jauh...cane nk jmpe...