Sunday, February 6, 2011

my dear HYPOCRITE getting worst.

Before , i start-ing my ASS-ignment .
Lets me settle my jiwa dulu .


Its hurt .
Hurt .
Hurt .
Be kind with those words .


Kadang-kadang kan aku macam pelik taw , kau benci orang hipokrit tapi kau tak macam hipokrit pulak kan. Kau tak suka orang mengumpat kau , kau mengumpat tak pe pulakkan . Kau tak suka orang rampas hak kau , kau rampas hak orang tak kesah pulak . Perangai orang lain macam durjana , kau lagi macam setan !! Ibarat macam , orang lain buat salah , kau buat tak pe . KEPALAHOTAKKKAW !



Tak susah nak ngaku , kau tu hipokrit sebenarnya , semua manusia hipokrit . Kau boleh cakap " aku egtke tihin tak bukak tudung keluar jalan " boleh tak aku nak balas " aku egt ke kau tak pegang tangan kekaseh kau masa kau kapel " aku tak puas hati , boleh tak aku nak balas lagi " aku egt ke kau tutup aurat segala " tak puas hati , tak puas hati , aku nak balas lagi " awak tahu tak dalam islam takde istilah kapel taw , in fact , suara perempuan pun aurat , kalau nak cakap telefon saje-saje tanya khabar mana boleh !!!!! "



see , kalau kau pakai jilbab labuh pun , tutup aurat segala pun , attitude kau pun kena jaga . Kau pakai serban , dahi bertanda pun , make sure perangai kau mantop bro. Too tired berhadapan dengan manusia cenggini. Depan mata !!! tak semualahh , aku cakap untuk sesetengah je.



Kau boleh cakap kau benci hipokrit , make sure kau tak hipokrit bagai ! For certain time , u have to jadi hipokrit . Jadi kau memang tak layak nak cakap kau benci hipokrit . At least , aku tak hipokrit nak cakap kat satu dunia yang aku ni memang hipokrit . Come on lahhh , kau hipokrit dengan manusia , kau takkan hipokrit dengan ALLAH , dia maha melihat kot . He know u well !



Aku ada 2 orang kawan , yang kenal aku sangat-sangat . He and she know me very well . Baik buruk aku , semua dalam tangan diorang .



Jangan kawan dengan pompuan hipokrit nih . BEWARE !! I'LL HARM-ing YOU !!!!!




-- agak-agaklah kan , klu aku tak hipokrit dengan perasaan aku sendiri , dah ramai kot aku gadoh dengan orang , orang hipokrit ni kan rasa macam diri dia je betol , perasaan dia je betol , semua betollah , dok saloh sikit bak ahhh ---





DAMN !


  

No comments: