Thursday, February 10, 2011

HIDUP MACAM PALAT !!



kau buat baik , buat  baik dan buat baik ,
kemudian lahanat tu tindas kau . tindas kau . tindas aku 
buat tahik dalam hidup kau.


macam ada sorang bitch tu kan ,
malas lah nak cakap banyak kan ,
kang aku .......
sentap !!



mulut kau busuk macam perut ikan ,
pot pet pot pet macam ayam kena rogol ,
hati kau basi macam susu 3bulan malam 3bulan siang tak basuh ,
muka kau buruk macam hantu kak limah .



kejap , kejap 
aku buat masalah ade aku susahkan hidup kau ?
aku bankrup , ade aku hamek duet kau ?
aku menangis , ade aku pinjam bahu kau ?
aku nak beli barang berand-berand ade aku guna duet kau ?


tak payah susah nak pertikaikan " aku ni orang kaya ke ? "
tak tak tak
semua duet parents aku
aku tak kacau duet kau kan.




sekian.




     

2 comments:

P U C A T said...

hantu kak limah lg cantek ...
hehe

pat!hing said...

@k.ijah : haaa , tahu takpe !! gebu lagu yuuuuuu'ols !! :)