Tuesday, February 22, 2011

perempuan gediks ini ....



nak cakap dekat korang ,
pompuan gediks kat atas ini perangai dia pelik siket ,
kuat jeles nak mampus ,
tapi tak cakap je ,
tak boleh orang yang dia sayang , sayang orang lain ,
tak boleh tengok orang yang dia sayang dengan orang lain ,
tapi minah gediks ni tahu ,
' mana boleh pentingkan diri sendiri '


pompuan gediks ni jugak ,
tak baik pun ,
jahat nak mampus ,
kakaji knows me very well
tapi tahu ramai yang sayang kat dia T.T


pompuan gediks ni tak boleh sayang seseorang ,
once dia sayang , selamanya dia sayang ,
once dia sayang , dia susah nak lepas ,
tapi dia tahu ,
' kita tak boleh paksa seseorang sayang kita '


pompuan gediks ni jenis tak kisah ,
kau nak pijak kepala dia ,
kau nak tindas dia ,
kau nak khianat kepercayaan dia ,
kau nak amik hak dia ,
kau tak paham perasaan dia ,
dia tak kesah ,
sebab dia redho , 
redho dengan perangai manusia
' terima kasih sebab jadi kawan dia '


kau tak payah bimbang ,
dulu minah ni pendendam gila ,
sekarang dah tak ,
sebab tahu ' Allah kan ada '
dulu pompuan ni ,
panas baran , siket-siket marah , siket-siket gebang , 
sekarang minah ni kool gilak ,
dia pun tak sangka boleh tahan marah ,
kalau tak , dah lama dia sembur guna mulut laser dia neh .



sekarang pompuan gediks ni totally tak kisah ,
tak kisah awak lupakan dia ,
tak kisah dia hilang cinta ,
tak kisah takde orang sayang dia ,
tak kisah tak kisah tak kisah ,
biarlah dia dengan hidup dia ,
tolonglah , im begging you ,
jangan hiruk pikuk kan lagi hidup dia ,
bagi dia ketenangan 
di dunia yang dia reka sendiri .



biarkan dia boleh ??





    

4 comments:

applemasam said...

banyak entri kt blog awk same dgn nsb saye..:(

pat!hing said...

tyka : sebab kita dalam situasi yg sama kan tyka :)

serinditMERAH said...

skali lg entry yg menyentuh kalbu..:(

pat!hing said...

@pejo : terima kasih kerana paham perasaan sayaa !! :)