Friday, May 27, 2011

#27



terima kasih sebab jadi sahabat aku sehidup semati.
nak kawen tunggu aku balik jadi pengapit dulu tahu !!!!!


nanti nak cakap kat anak aku : dulu mama panggil ibu nih gigi katang dan ibu panggil mama comel !


kahkahkah  


   

10 comments:

CaHaYa PeTuNjUk said...

tahniah2....

NadShaf said...

lagu ni memang menyentuh hati la.. uhuk3! untuk kali ke berapa dah cakap.. =.=!!

pating said...

@dayah : tengs buddy :)

pating said...

@kakak : menjiwang lah tuhh ! hahaha,

Anonymous said...

bengommm! haha

pating said...

@kakanon : as ussual ! bile mase aku dop bengomnye! kehkehkeh

pating said...

@kakanon : as ussual ! bile mase aku dop bengomnye! kehkehkeh

saya afi said...

syuda grad dh?! waaaa tahniah2 la syuuu. tihin keje kt mane?

-fatin afifah-

pating said...

@fatin : keje kat johor ni haa. ekeke, syu da grad, da sambung degree balik dah pun :)

saya afi said...

ye eh? mantaplah korang.. :D