Thursday, May 20, 2010

eh..its not easy !!





Ok .. we talk bout love again ...


Pernah jatuh cinta ? ok lar .. klu da jatuh pernah buat taik x kat pasangan anda ??susa nk ngaku ? benda jahat orang susa nk ngaku,benda baek,cepat je orang nk ngaku...


 opsss !! mksud aku


" Korang pernah buat onar or curang2 ? "


Sorry !! i hate "curang", " pencurang " dan sekutu dengan nya .. Eh,how can u curang ? Ko sayang kekaseh ko then ko carik laen ? For wut ? Sebab kekaseh ko x sempurna or x cukup sifat ? atau memang da xde perasaan syg kat pasangan ko ? Erkkkk ... Means ko x sayang lar tu kan ...


Klu sayang,mmg seluruh jiwa,hidup ko tuk kekaseh ko,ko xkan curang .. dats all !


Kalau saya berada di tempat kekaseh pertama ...



Sampy aty sayang .. i do love you but at d same tyme u sayang orang laen . How could r u ? Yeahh.. i let u go .. but susa sgt ke nk keluar dari mulut tuh ...


 " Sayang,lepaskan saya..saya da ada orang laen "


Ko x payah nk jaga aty aku,konon x sampy aty nk mintak putus.Klu ko nk jaga aty aku,ko x berhubung langsung,x melayan betina/jantan laen . Ko jgn pikir aku x tahu lgsung .. Aku tahu , cuma aku malas nk bual panjang dengan ko. Tak payah nk bagi aku ayat2 manis pahit kohong ko. Aku da x makan ! Sebab aku da makan hati byk dengan ko.



For sure aku boleh terima pada luaran tp dalam aty,,itu urusan aku dengan ALLAH . Dari dia aku datang,kepada dia jugak lah aku mengadu . Berapa bijik tempayan air mata aku keluar,betapa saket aty aku,aku rasa seorang,aku xkan ajak orang laen.Klu aku ajak sekalipon sorang je .. " my Ms. Vanilla "



Eh sebenarnya,lagey perit klu kecurangan itu memang sah2 berlaku depan mata kita.Selama ni aku percaya ko segala bagai,then pembalasan nye ?? ye !! aku terasa macam nk tercurang balek kat ko tp aku x boleh sebab dalam aty aku ade ko je .. susa sgt ke nk phm ? susa sgt ke nk hargai ? susa sgt ke ..



Aku ade ramai KAWAN lelaki tp aku x pulak ada ramai skandal mcm ko . Eh,u hurting me just now lar !! aishh ..



Aku sama sekali xkan menyalahkan bah takkan menbahan atau memaki hamun orang ketiga . Eh marah jugak,tp ciket je lar kan . Marah sebab ...


" Ko da tahu mangkuk hayun tu aku punya,yang ko gi kacau tu apesal ? "



Aku x marah sebab



" Klu x bertepuk sebelah tangan,masakan tepukan tersebut berbunyi " [ haha..2 2 gatal,so masing2 garu menggaru antara satu sama laen ]




Plisz lar .. susa sgt ke nk jadi setia ?? setia pada yang satu .. Dalam banyak2 hal terus terang aku cakap.


" AKU PALING BODOH DALAM HAL BERCINTAN CINTUN "


Naseb baek kat  'U' xde sesi pembelajaran " Bercinta Secara Efektif "


Kadang2 rasa bodoh jugak bercinta...kita bercinta segala bagai..last2 x bersatu pown ..


Klu bersatu,ALHAMDULILLAH !! ^ ^





Eh..entry di atas tiada kena mengena dengan saya dan Mohd Faizal okeyh !! dats all .. i do love him forever n ever ..



Sekian Terima Kasih

No comments: