Sunday, May 23, 2010

too much jiwang~ band dis entry !!




Ada sorang readers tanya sama saya
" Kenapa patihing asek tuko lagu ? "
Aishh..xde soklan laen ke ??
Jawapan saya ~
Saya sentiasa memaksudkan lagu tersebut.haha
APakah itu ??
Ibaratnya seperti setiap bait2 dan inci lagu tersebut terlalu rapat dan sangat  berkait rapat dengan saya.
[ Gila jiwang seyhhh,sejak bila neyh patihing ?? ]
jawapan :
Bebaskan jiwa anda dengan 1001 perkataan,keluarkan ia dan di situ segala kegundahan anda terlerai satu persatu.Percayalah.Bebaskan dan luahkan.Disaat awak tiada sesiapa,menulis dan bermainlah dengan kata2.






di sini aku masih sendiri
[ im alone !! waiting for you ]
merenungi hari-hari sepi
[ hidup saya kosong tanpa awak ]
aku tanpamu, masih tanpamu
[ dan sekarang hari2 saya tidak lagi di temani awak ]
bila esok hari datang lagi
[ saya menanti ari esok ]
ku coba hadapi semua ini
[ adakah seperti hari ini ? im trying to face it ]
meski tanpamu oooh meski tanpamu
[ walaupon saya tahu,bila saya buka mata,awak ermmm masih lagey...hmmm ]
bila aku dapat bintang yang berpijar
[ saya cuba terima kenyataan ]
mentari yang tenang bersamaku disini
[ bukan awak yang akan teman saya,matahari dan titisan peluh yang menitis yang setia dengan saya ]
ku dapat tertawa menangis merenung
[ saya ketawa riang,walaupon dalam hati saya menanges ]
di tempat ini aku bertahan
[ ye,naseb baek saya bekerja,di sana lah saya dapat menahan perasaan.menanges dalam suka ]
suara dengarkanlah aku
[ saya tahu awak x dapat dengar suara saya,tp cuba dengar dengan menggunakan mata hati ]
apa kabarnya pujaan hatiku
[ awak sihat ? study oke x ? harap awak x serabut lagey ]
aku di sini menunggunya
[ ye,saya tetap akan tunggu awak dan akan terus setia menunggu ]
masih berharap di dalam hatinya
[ harapan saya,yang tidak akan pudar smpy bile2,saya harap awak setia pada yang satu ]
suara dengarkanlah aku
[ saya berkata di dalam hati,ye!saya hanya mampu berkata di dalam hati ]
apakah aku slalu dihatinya
[ saya selalu ke di aty awak ? ]
aku di sini menunggunya
[ xpelar klu bukan,seperti tahun dulu2,saya maseh bersabar menunggu awak ]
masih berharap di dalam hatinya
[ harap2 di dalam aty awak hanya untuk saya ]
kalau ku masih tetap disini
[ bukan KALAU, kerana saya menunggu awak sampy bile2 ]
ku lewati semua yang terjadi
[ saya melalui byk,terlalu byk kenangan dengan awak ]
aku menunggumu, aku menunggu
[ dan masih menunggu awak,tetap tunggu dan menunggu ]
Persoalan !!
sejak bila aku jadi jiwang semacam neyh ??
haha
bila jiwa x keruan,beginilah jadinya
but dun worry ~
like i said..
i felt more better babes ~
Sekian Terima Kasih 
Saja jiwang sorang2,so tiada kena mengena dengan sesiapa okehh ~ hik3

No comments: