Saturday, May 22, 2010

missing u !

Go away my sadness ~ !!

please .. please .. please ...


Sebelum smpy uma,ternampak 2 budak comel..seorang lelaki dan seorang perempuan sedang bersedia di garisan permulaan.Sgt comel dan masa tu saya rindu sgt zaman kanak2 saya.


Zaman yang tidak terikat dengan sesiapa.Boleh buat apa sahaja tanpa menghiraukan jiran2 nak kata apa.Ramai yang nk gendong sbb saya terlalu comel mase kecik,dan saat paling manis ialah ramai orang sayang.



Saya rindu semuanya.Dari zaman saya berada di sekolah rendah,smpy sekolah menengah.



Saya rindu masa sekolah rendah,saya kan x matang,tambah lagey kepala gonjeng..hohoho..Gaduh dengan kawan,masuk pertandingan sukan dan yang paling penting selalu kena panggil masuk bilik guru semata-mata



" Fatihin,tanye mak,baju cikgu da ciap belom ? " ~ semata-mata oke !!!



Masa sekolah menengah,mestilar dalam sekolah saya seorang yang sopan.Bertudung labuh segala macam dan akhirnya hehehehe....


Sekolah menengah jugak saya jumpa lah dengan seseorang..Selalu ketuk tingkap,selalu sound suke aty,kenangan yang paling tak dapat dilupakan ialah


" Kami buat kerja sama-sama nak cari pitih tuk persatuan georgrafi dan sejarah !! "


Syu,klu mg baca entry neyh,mg igt dop aku suggest " ROJOK BATU " ... neva forget it !


Tapi sep2 budOk laki tak tahu,kita menjana duet kita dengan menjual PAD INTIMATES kat asrama.Aku lar yang menebalkan muka beli berkotak2 plastik pad tuh..Nak jual punya pasal.Weyhhh!! laku oke ~ !! Klu x,kita x makan mewah walaupon sebenarnya majlis makan malam kita x meriah sgt pon.Tapi yang penting kita bertungkus lumus kat rumah aida.weee~



Kenapa x meriah ?? Keperibadian muslimah dan kemusliman itu harus dijaga...yeyyyeeehhh



Mandi berkemban,maen tarik2 kaen.Eh,di asrama kami tiada bilik air,ade bilik air pon xde pintu,tidak dapat tidak terpaksa berkemban,bukan terpaksa tp kami diajar berkemban.Igt lagi aku ni bukan jenis pandai kaen kemban,susah sgt,pakai,putar,tgh mandi asek nk jatuh je.L:ast2 aku amek kaen sekolah,pakai buat kemban.Kan senang keje,pakage dengan getah.Xbimbang jatuh ke terlondeh or ape2 yg berkaitan.



Mase kat sekolaj dulu..Saya antara kaum yang anti dengan kaum adam.Suke sgt sound,bajet bagus.Geram..grrrr....Tapi aku layan x layan.Kawan pon x sgt,klu aku bergalak2 or maen ketok gigi arnab kawan aku..dengan kita2 je.Saya x ajak kaum adam.Hikhikhik....Saya ade jugak lar buat senyap..ZON TUTUP AURAT..ZON BUKAK AURAT..hahaha...Tp diorang tak tahu sihhh..



Tapi aku ade jugak lar kacau sorang kaum adam neyh.Senyap sgt,kawan aku pon admire dy,ape lagey....Memang kena habis-habisan lar ngn aku.Tp x sangke pulakkk...tettttt...hehe ~ tutup cerita




eh,,da lewat..nk pegi kerja...huhu..Harap hari ini bukan seperti semalam dan harap lebeyh baek dari semalam.


Feel more better..



sekian terima kasih...

No comments: