Saturday, May 22, 2010

totally pissed off !!

Maaf .. Bila saya terasa sgt cedey,benda pertama saya carik..BLOG ..


Saya cuba tuk tahan..tp malam ni jatuh jugak deraian air mata,


Saya nk jugak buat entry ni walaupon tahu demam makin mengganas.Tak boleh ponteng kerja,6ti gaji cikit.


Saya tak tahu bila kes ni nak berakhir,rasa mcm xde kesudahan.


Ye,saya memerlukan seseorang,seseorang yang saya sayang smpy akhir hayat saya.Orang yang saya percaya seluruh hidup saya.Orang yang di aty nya sentiasa ada saya dan bukan orang lain.Orang yang sanggup berkorban untuk saya,untuk cinta saya.Orang yang akan membela saya dan bukan sanggup mengenepikan saya semata2 untuk orang lain.


Saya tahu,habuan yang saya dapat ialah " hamek ko,aku da penah rasa,ko rasa balek "


Cukup !! cukup setakat tuh,awak da hancurkan aty saya sgt.Sgt terhancur,tidak seperti 4 tahun yang lalu,arini saya lagey rasa sgt terhancur,



" Ko boleh kawan dengan lelaki,ke hulur ke hilir,aku pon nk kawan jugak dgn pompuan "



Saya kawan dengan lelaki yang x pernah lgsung simpan perasaan syg kaseh kat saya,tp awak berkawan dengan pompuan yang sah2 terang,bersuluh ada aty kat awak.Dan awak nk balas dendam..silakan..



4 sure .. saya BENCI pompuan tersebut ..

2 comments:

NadiaShafiqa said...

darl, be strong please...

=')

pat!hing said...

sumtyme..i cant lar k.nadia...
but saya cuba..huhu


k.nadia,mekasehhhh ~~ (i_i)