Friday, June 18, 2010

confession of shopaholic !

Da lame sangat2 tak hapdet blog .. Kinda bz babies !! Macam2 hal berlaku , nak i cerita satu2 ke ? haha .. no lar .. Hal rumah tangga , dinding cat merah , katil patah kena senyap2 .. mn boleh cakap !! wee ~



Hidup macam biasa .. Tengah menghitung nk pegi vacation .. Ewww .. tak sabar weyhhh !!! Errr... vacation seorang diri kerana memerlukan sedikit ketenangan dan kemuhasabahan diri [ tak ley blaaa betol !! ] .. weyhh !! senyap eh ! klu cakap kat pemily aku , aku gali lubang kubo tuk ko !! [ sentap ! ]



Da lame tak berjalan sakan , buat kluor duet mcm air , kemudian lenguh kaki bagai ilang tulang sum sum [ erkk ! ] dan akhirnya kepengsanan dalam kereta . Masa tu lah baru nk pikir




" abeh doh pitih aku , nak wat gane ehhhh !! ''


kejadah2 yang membuat kan duet aku ABES !!!!!!!!


Umi pergi HUSH PUPPIES .. layankan je lar dy nak ape .. nk beli wegdes kate nye ,, lepas pilih2 .. umi tetibe cakap




" Aishh , anak yang nak membeli , umi yang beli dulu " 


Anak2 umi okey aje !!! lala33...


Lepas settle bab umi .. masa untuk aku pulakkk shopim,, ketik2 doh nk shopim eh .. sangap okehhh .. da lame tak menikmati nikmat shopim ^^ ...


SALES AT JUSCO !!!! what the beautiful summer bebeyhhh !!!



KEJADAH KEJADAH harramm yang menghabeskan duet aku ...





PADINNI weyhhh .. asal buat sales giler2 .. aku ni pon berhiruk pikuk gado dengan orang nk beli baju .. Sebesar - besar alam bukak booth !! keterujaan yang amat oke !! aku bape kali pusing tempat yang sama .. aku ni klu bab memilih mmg sgt leceh , jadi umi dengan abuya buat kesimpulan



' umi dengan abuya duduk kat cini eh , korang pegi lar jalan . umi malas nk layan along '


NEXT !!




Tujuan utama aku ajak abuya dengan umi shopim nk beli seluar je ... tapi terlajak beli bende laen .. aisehhh !!! nak buat mcm mn .. beli je lar .. mase tu malas lagi nk kire duet tgl bape .. klu igt2 balik , nk menanges taw mak rasa .. wee ~


Klu da balek u nti , memang da susa nk beli seluar jeans neh ,, xde pilihan yang berkenan di hati dan di lubuk sanubari . Dalam banyak2 tempay aku shoot nk grab seluar jeans kat butik VOIR je , yang laen aku kureng berkenan .. Igt nk menapak kat LADYLIKE , tp klu kat LADYLIKE tp sluor nye makin lame makin membiak aka membesar . Malas larrr .. muehehe



Pilih punye pilih , pusing punye pusing .. belek punye belek .. bape kali aku ulang alik test pakai sluor , asek tak berkenan je ,, cawat pendek lar , zip tak cukup inci lar .. adehhh ... klu cawat pendek , aku duduk mesti nmpk belahan bontot , abes2 pon nmpk spender ,, uishhh !!! rezeki si mata-mata .. tidakkk !!!



NEXT !





MNG aka MANGO .. aku tak nak masuk tp termasukkk !! giler salessss !! bende alah neh mmg tak masuk dalam agenda tp tetibe termasuk ,, ouchhh !! damn !!! canteq .. aku pakai lagi canteq .. muahahaha .. harga asal RM239 jadi RM139 .. authentic kulit oke .. meronggeng lar aku nti ...


Padahal beg converse yang aku tgh pakai skg neh molep lagi ,,



' nak buat cmne , da terbeli !! '  ekeke .. 



Sekarang aku kekeringan .. cmne neh ???!!! nk duet balik tp xmo pulang barang ,, aci tak ??




 Sekian Terima Kasih ..

1 comment:

NuruL said...

amboi2..soppin sakan eh adeq akak nie..wuwuw..cam best je brg2 yg die beli..hehehe..kalo kte kua soppin ber2 ag la....1 sen pon x tggl agaknye!!!:p