Friday, June 25, 2010

saya tak sayang dan saya tak suka tapi saya cinta !! wallaaweyhh ~;)





Saat saya MENYUKAI awak, saya
ingin memiliki awak hanya untuk keegoan saya
sendiri.

Saat saya MENYAYANGI awak, saya
mahu dan ingin sekali membuat awak bahagia dan
bukan untuk diri saya sendiri.

Saat saya MENCINTAI awak,saya akan
melakukan apapun untuk kebahagiaan awak
walaupun saya harus mengorbankan jiwa saya,megorbankan apa yang saya ada,asalkan awak bahagia.

Saat saya MENYUKAI awak dan berada
disisi awak maka saya akan
bertanya,"Bolehkah aku menciummu?"

Saat saya MENYAYANGI awak dan
berada disisi awak maka saya akan
bertanya,"Bolehkah aku memelukmu?"

Saat saya MENCINTAI awak dan
berada disisi awak maka saya akan
menggenggam erat tangan awak...betapa saya menyayangi awak. (i_i)

SUKA adalah saat ia menangis, saya akan
berkata "Sudahlah, jgn menangis."

SAYANG adalah saat ia menangis dan saya
akan menangis bersama awak

CINTA adalah saat ia menangis dan saya
akan membiarkan awak menangis dibahu saya.
sambil berkata, "Mari kita selesaikan
masalah ini bersama-sama. "

SUKA adalah saat saya melihat awak,saya
akan berkata,"Ia sangat tampan
dan menawan."

SAYANG adalah saat saya melihat awak, saya
akan melihat awak dari hati saya dan bukan
dari mata saya.

CINTA adalah saat saya melihat awak , saya
akan berkata,"Buatku dia adalah
anugerah terindah yang pernah Tuhan
berikan padaku dan saya sayang awak sampai bila2 walau bagaimanapun keadaan awak..dan bagaimana sakitnya hati saya..dan awak adalah kenangan terindah saya sayang"

Pada saat orang yang saya SUKA
menyakiti saya,maka saya akan marah dan
tak mau lagi bercakap dengan awak.

Pada saat orang yang saya SAYANG
menyakiti hati saya,saya akan menangis
sebab awak

Pada saat orang yang saya CINTAI
menyakiti hati saya,saya akan berkata,"Tak apa
awak tak tau apa yang awak
lakukan,mungkin awak dalam dilemma. Sebab saya tahu , awak tak salah,saya yang salah sebab sia2kan awak" 

Pada saat saya SUKA pada awak, saya akan
MEMAKSA awak untuk menyukai saya.

Pada saat saya SAYANG akan awak, saya akan
MEMBIARKAN AWAK MEMILIH.

Pada saat saya CINTA akan awak, saya akan
selalu MENANTI AWAK dengan setia dan
tulus...dan saya akan tetap menunggu,tunggu dan menunggu.Walaupun kadang2 saya tak pasti adakah berbaloi saya menunggu.Sorry sayang, saya tetap menunggu !

SUKA adalah saya akan menemani awak bila
itu menguntungkan.

SAYANG adalah saya akan menemani awak di
saat awak memerlukan.

CINTA adalah saya akan menemani awak tak
kira bagaimana pun keadaan awak dan betapa sakitnya hati saya di buat awak.Sebab saya sayang awak lebih dari perasaan sakit hati saya.Ouchh,saya cinta awak !

SUKA adalah hal yang menuntut.

SAYANG adalah hal memberi dan menerima.

CINTA adalah hal yang memberi dengan rela dan saya sentiasa merelakan . 











Dan saya percaya pada cinta :)


Sekian Terima Kasih ..

3 comments:

cimi said...

saye pun percaye!

tyka chou said...

sgt sweet...nk copy...kekekeke

pating said...

cik cimi : kita sama2 percaya.walaupon cinta itu bukan milik saya,tak salah saya berusaha kan dapatkan kembali ? :)

applemasam : copy lar , no royalti babe !! free je i bg .. muehehe