Tuesday, June 8, 2010

dingin sebab ?




aku tengah emotional,ko tambah lagi emotional aku .. TERIMA KASIH


arini , betol , aku gembira .. tpi bila nengok je kat pesbuk ..ye, TERIMA KASIH sebab spoilkan


ko menipu aku .. aku malas nk bising, aku wat senyap macam ko tak tipu aku .. sangat ber TERIMA KASIH


aku tahu ko perasan , tp wat2 tak perasan .. ko boleh lah cakap macam2, aku ni wat kesimpulan sendiri ah , ape lar , maen tembak ah .. eh ! aku tahu larrr .. ko tak payah nk sorok2 .. semua aku simpan kemas .. jgn bimbang,aku pon malas nk sembur .. TERIMA KASIH sebab buat aku sakit hati . eh WELL DONE !! ko suksess bangat .. klu taknak layan .. ko buang je lar .. n u did it well ...


malam ni aku, aku jauh hati sangat . Jauh hati sangat dapat kawan macam ko . Maap sebab selalu panggey ko apek kawan ! 
TERIMA KASIH sebab berbuat baek kat aku 2 3 ari ning .. Layan aku semua jadah . 



Jangan bimbang , start esok da tak payah susa2 nk jaga aty aku lagi .. ko anggap boleh bende2 macam neyh macam " Ekelehhhhh , gitu pon nk ngire " tapi sungguh aku kire !! EHEM3



Duet gaji , ti aku simpan ko eh .. bahagian ko tu bermakna bagi aku dulu ,  tp sekarang da tak se bermakna macam mule2 dulu saya nk gune sebahagian duet gaji tu . Gaji,aku mintak maap eh kat ko . Just wondering " apek kawan dengan aku ikhlas ke ? atau nk menjaga aty .. " ikhlas apek da tak macam ikhlas zaman dolu2 ..


Aku perempuan ! perasaan sgt mudah tersentuh dan sangat pantang barang nye di kacau orang , even syu pong , aku rase takde sape2 boleh kawan ngn dy .. Giler jahat kan ? Tapi aku sedar , bidaah sgt klu mcm tuh .. Sebab tu aku kawan jugak dengan kengkawan syu . Peja ?? ade ke orang kaco dy ? ke Peja kaco orang ? Tuan badan je dapat jawab ..




Saya meng' ending entry saya dengan hati yg sangat jauhhh dan tersangat jauh hati .. 


Yang pasti , esok saya dingin .. luse ? tulat ? tubeng ? tiada siapa yang tahu ....
 


Sekian Terima Kasih

No comments: