Sunday, July 4, 2010

cinta itu buto ┌П┐(◣_◢)┌П┐ .. :)

haha .. oke ! title giler lucah ! :)



so,budak bawah umo sila avoid dari blog saya .. oke ?


amek mood dengar lagu blog sendiri mase tulis blog neh . Kenapa ? Soklan ni pon aku tak boleh jawab , yg korang tye asal ??



First nak describe ' cinta IS buto = buta ' .

Ni baru real , buta sungguh-sungguh neh.


 Orang yang sedang bercinta dan tersangat obses dengan cinta akan menjadi sangat buta, setuju ? Tak setuju ?? Kita no hal . Kicik saja meyy . Yela konon ko nak cakap dengan aku

" Aku da jumpe doktor , doktor cakap mata aku ok je , tak buta pun " [ sentap jiwa aku ]


" Aku rabun , bukan buta , tgk aku pakai spek tebal 3 inci taw " [ hazab betol ]


" Walaupon aku buta , aku juga punya hati perasaan mahu bercinta , izinkan aku menyemai cinta aku seperti bijik2 tauge " [ sadis sungguh sadis ]


Aku cakap cinta lah buta , bukan ko yang buta . Ko manusia yang sedang bercinta sedang membutakan cinta . Ade ko bawak cinta ko jumpe doktor buat pembedahan mata ? [ oke , da mengarut . Abaikan ]


Binatang pun tahu berebut cinta hati kekasih hati limpa peparu hati mereka . Musim mengawan start r masing-masing bergadoh sakan nak rebut cikaro-cikaro . Cikaro-cikaro tu pulak ilex je kan tgk diorang bergadoh . Ouchh sweet kot , bila tgk seseorang cuba mempertahankan cinta hati mereka . Tak sweet ke ? Ye ke ? sweet lar .... Konon salah seorang seekor mati , ko igt cikaro tersebut sedey ke ? klu mati , lantak lah , nmpk sgt tak kuat tenaga batin [ oke , tersasar ! ] but kadang2 aku tak paham kenapa diorang berebut sakan , tgk muke sekor-sekor sepesen jerrr .. kalau laen pon ,kaler je lar . Nak kata yang ni ade BULU mate lentik , tgk tegak je , nak kate ade lesung pipit , aishhhh .... errr ... nampak ke kalau da berbulu memanjang dari atas sampy hujung kaki .




oke..saya da paham kenapa binatang2 tu berebut sakan ! den lupo CINTA ITU BUTO !

Kadang2 binatang neh mengawan berjemaah , dah nama musim kan . Pencegah maksiat diorang pon tak heran , kot2 join sekali . Yang aku kagum nya , sesetengah cikaro betina [ ade ke cikaro jantan , melaenkan cikaro tuh nyah , binatang ada NYAH ?? bior bOnar ? ] boleh beranak/bertelur sampy beratus hatta beribu malah berpuluh [ terbalik sakan ayat aku ! ] SEE !! bebas daripada UBAT KUAT , MINYAK LINTAH dan GAMBIR . Tak ke ko sentap wahai LELAKI-LELAKI MALAYSIA ? haha . Kuasa ALLAH TAALA , ade sebab munasabab yang kadang-kadang kita sendiri tak tahu . 


BACK TO BASIC ,


Ko dapat kekaseh yang sangat jahat macam setan , pukul sana , pukul sini .. Sah-sah depan mata korang membuat onar , cakap sayang , tp layan macam ko ni tak wujud, cakap cinta , tp maen-maen dengan perasaan ko, bila nak , dia carik , bila tak , dia nak tinggal, lepas tu bila nak lagi , dia carik , suka hati jer kan ATAU kekaseh hati korang spesis maki hamun korang ? ouchh ..giler kejam. Eh eh eh , lagi satu spesis,bercinta dengan ko semata-mata mahu mengaut keuntungan [ tak ke mantop ayat aku ? ] tapi perasaan sayang ko menyebabkan ko butakan je semua tuh . Buat-buat tak nampak ,buat- buat tak tahu . Sebab ? Sayang membatasi perasaan saket hati. Dengan penuh harapan si dia berubah , dan sedar betapa ikhlas ko sayang dia. Tapi macam hampeh . Ko sedar ko macam orang bodoh [ bagi aku bangang ] , like i said , CINTA ITU BUTO !




Cikaro ko hudoh teramat sepang macam err .. errr .. macam ______ . [ oke,letak sendiri tempat kosong tersebut , sebab hanya ko yg tahu cikaro hudoh tahap apa ] means , bila ko bercinta dengan si dia , dan jika cinta ko tu suci [ kadang-kadang konon2 suci ] , mesti ko tak kesah kan jerawat batu dia ade 5 bijik , kat muke ade 6 kawasan kawah , gigi jongang se jongangnya , perut buncit sebesar2 alam , lutut dy penah koyak 3 kali sebab pernah kena geget hanjeng dan sebagainya . kan3 . Cinta itu kan dari hati , dan cinta itu semestinya suci . wink3 . Terang2 cakap manusia itu menjadi buta tentang cinta dan buta kerana cinta . CINTA BUTA spesis ini adalah sgt murni . Tapi kadang2 manusia ni tak sedar diri , dah tahu hudoh , jangan lar maen2kan perasaan org. Ko tahu tak yang dia sayang ko setengah mati ? tahu tak ? tak tahu kan ? tu lar , dulu mase sekolah , cikgu suruh belajar ' apa itu erti setia ' ko maen korek idung kat belakang kelas ! kan da besar lubang idong tuh ! [ annoying gilakk ] well , like i said , CINTA ITU BUTO !


Yang ni bahagian sadis , ermm .. ko da clash dengan kekaseh hati ko , kemudian ko meratap seminggu tak makan , tak minum , hidup macam tak bererti [ konon ] menanges sakan , seminggu macam tak mantop je kan , aku nak amek setahun ah . Oke ! Setahun ko hilang punca , ilang arah tujuan , takde matlamat hidup , eh , ko ilang KEKASEH je lar , ye! mungkin ramai yg cakap kat ko , SABAR ! SABAR ! SABAR dan berSABAR ! sampy bila ? take it as a DUGAAN hidup . Kalau betol ko sayang , kalau aku jd ko lar kan  SENTIASA BERDOA , da kalau ko betol nak dia kan . Aku paham kenapa sesetengah yang gila bagai bila kehilangan kekaseh hati . Ko jangan bimbang , jodoh ko , memang ALLAH dah tentukan . Da tertulis dah . Tp aku ?? sentiasa mengharapkan yg terbaek dan sentiasa berusaha untuk mendapatkan yang terbaek itu kembali . Amin .


Tak payah lar sampy nak bunuh diri . Amek tali yo yo oo , ikat kat tiang nak gantung diri . Eh , langsung tak rock n roll . Amek gergaji , lepas tu potong sendiri leher ko , baru ADVANCE ! Ko igt amal ko dah banyak sangat ke nak bawak kat padang mahsyar ? Eh sebelum gantung , papehal bayar hutang aku dulu . Boleh aku shopping kejap kat MYDIN . Tak pon beli air JUS JAMBU!  Tahu lar CINTA ITU BUTO tp tak payah lar sampy nak BUTAKAN HATI ! Tak pernah belajar agama agak nya . BABIL betol .


Yang ni tak sedar diri , dan memang betol bangang . Kes ni berat ! CINTA BUTA KUASA DUA ! Ko da tahu yang dia tu orang yang punya , yang ko gedik2 nak sgt tu kenapa ?? kenapa ? dan mengapa ? Aishh .. tak paham betol !! Ko buat diri ko sangat DESPRATE dengan cinta kekaseh org laen . Konon ko nak cakap " I CANT LIVE WITHOUT HER/HIM  " Dah tu ko igt , kekaseh dia tak melalak segala bagai lar klu tahu ko nak rampas kekaseh dia ? BEHAVE DOWHH !! Ada akal PIKIR ! Ada hati PAHAM ! Bukan makin galak !! Oh saya lupa ~ Like i said , CINTA ITU BUTO ! sampy perasaan itu membatasi batas yang sepatutnya. Tapi tolong , be faithful , benda boleh elak , elakkan lah . Aku tak boleh cakap panjang yang jenis tak sedar diri neh , EMO cikit .. Jalan pintas , aku cakap sampy takat ni jerr .. [ Larikkkkk ! ]




Second nak cakap ' CINTA ITU BUTO ' .. atau dengan bahasa yang agak sopan cikit ' FUCK ' haha [ sopan lar sangat kan ]

Pernah ko tengok orang tunjuk BUTO guna kaki ? Tak pernah kan..hamek,tgk puas2.POSE cun kot!


CINTA MACAM HAREEEYYYYMMM !! Buat hidup ko kacau bilau . Konon membawa diri ke tempat terpencil atau melancong menenangkan diri [ gelak besar tuk diri sendiri ]. Yela , cuba ko bayangkan , ko bukan maen sakan sayang , tup tup tup .. aishhhh .. tengah shopping dekat PAVILLION , ternampak kekaseh hati ko berpegangan tangan [ naseb baek tak jalan sambil cium molot ] tak ke panas hati ko ? Ko rasa tak , nak gadoh2 maen tarik2 rambut ? [ impian aku tuh ] aku akan pastikan wartawan METRO ade mase adegan tu berlaku . Sila amek gambar aku tengah tarik rambut dengan DSLR eh . Sanggeh2 gitew . Nak snap cakap , nak wat pose maut !! lala33~



PENCINTA YANG MACAM BAA BII !! Ko SENANG ko tinggal , SUSAH ko carik . Lepas tu bila ko rasa bosan , takde sesape nak kawan dengan ko , ko carik kekaseh ko balik , cakap " SAYANG AWAK DUNIA AKHIRAT LAR " Jadah Harraam ko !! Ko igt kekaseh ko tu maenan ? Maaf , kepada TONGGEK , saya pangkah DIA !! Even ko ada EGO , konon ko sangat BANGGA lar kan dengan EGO ko , but please . Jaga perasaan orang . Tak susah kan ? Tak rugi kan ? Ko tak payah lar nak jaga status EGO ko tuh , takde orang pandang dan takde orang bangga pon . MENYAMPAH NYOT NYOT ada larrr ...


Kadang-kadang manusia tak berpikiran waras , jauh sekali berpikiran rasional bila berkaitan dengan cinta . Alaaa , tak payah pergi jauh , depan mata aku , budak bukan maen pandai , divide masa belajar dgn maen = pandai , kuiz = tip top , result = gempaq , cinta = FAILED . Dengan result-result HANCUS . Tak ke macam FUCK tuh !!!


Aku malas nak bebel panjang pasal neyh . Buat saket hati .


Kalau bercinta , setialah ! setia ! dan setia ! cintailah dengan sepenuh hati . Kalau dia orang laen yang punye , korbankan perasaan itu , lepaskan dia dengan tenang . Kalau agak-agak hati ko totally KOSONG dengan dia , lepaskan lah dengan cara yang baik , dan bukan dengan cara yang kejam . Kalau sedang bercinta , HOORAYYY !! Hati saya sedang tenang menanti hari yang mendatang .


Kepada SYUNGAK , takde pape . Muahahaha

Kepada SI SEXY KIROH , mung tu belajo kat UDM , gi kelas beng wat adegan yg sama . Malu aku !!


Dengan rasminya





Sekian Terima Kasih .


No comments: