Wednesday, July 7, 2010

CONTEST TAS TANGAN DAN AKU !

Hari ni nak bayar hutang - hutang kat kak Nadia . Kak Nadia , saya sedang saket oke semasa menulis entry neh . Eh jauh sekali mahu mengampu , Sila adil dalam pemilihan . [ Wah , saya pulak yg macam judge ] haha .


Akaq , errr .. gambar yang saya nak pertaruhkan neh takde lar lawak sgt . Kalau ikut kan hati saya yang tak berapa nak suci neh , saya nak amek gambar dengan JABIR aka SUPIK atau dengan bahasa yang lebih indah BEG PLASTIK . Tapi kawan teman cakap

" Patihing , mung dok payoh lar nok wat keje pelik2 " ok ! i terima .. i tak mao buat keje pelik . Puas hati ? [ saya puas ]


a few hours left before 12.00am !! fuh3 ~ mintak2 sempat !




1st : I dah lame jadi follower u !! kan3 [senyum lebar sebab jadi follower bukan sebab contest ! ]




2nd : Oke , ini entry khas untuk akaq . Banner pon dah diletakkan si sebelah side bar saya . Makanya dari situ , 2 step saya da lepas









ok kak nadia ,  letak banner ni kan . Wah , GLAM gitew akaq . Yang penting akaq mmg betol-betol dramatik ! =.=' ... Actually tak kenal sgt pon k.nadia neh , tp rasa macam rapat . Akaq rasa tak ? [ ala, rasa lar cikit2 eh ] Bile saya stalk dy punye blog selama beberapa malam [ suatu ketika dahulu ] die seorang guru dan seterusnya mengingatkan aku kepada seseorang . Ye , seseorang bukan berorang-orang .




3rd : Letak gambar saya . Errr ... akaq , kalau tak suka cakap eh .. Kalau tak cukup syarat , esokey , saya tak kesah pon, tapi saya nak letak jugak gmbr neh .













POUNCH LAPTOP kesayangan saya . Iye, saya tahu murah , hudoh , simple , tak menarik pon ,tapi saya sayang . Saya dapat dengan harga RM13 . Berbaloi-baloi ok . Sape cakap tak berbaloi . Beli mahal2 pon tak guna , buat canteq je . Padahal kalau sambal keropok nak tumpah , tumpah jugak lar .. [ Emo sebentar ! ]


Berjasa gila , selagi saya tak jumpe pounch ni , saya takkan bawak laptop ke mana-mana . REPEAT kemana - mana ! .


Serbaguna okeyhh !! Tengok , saya boleh buat tudung !! Tutup rambut saya .. hikhikhik . [ walaupom saya bukan penutup aurat yg tegar , but esokey lar kan . ] Macam sesuai je dengan muka saya , tak payah membazir beli inner kat kedai . hikhikhik



Tolong rakyat Malaysia , mintak tolong sangat ! Jangan ko buat beg laptop ni sebagai trend pemakaian tudung masa kini . Aku mintak tolong . Tersentap foreigners yang datang kat Malaysia . Lepas tu bawak pulak trend tu kat negara diorang . Hazab u' olls .. Nanti tak pasal-pasal keluor kat perbuk GROUP ANTI PATIHING . Menangis mak wahai nyah2 sekalian .


4th : Akaq , gambar saya sorang-sorang je tu kan . akaq nampak tak ? Akaq jangan buat tak nampak , saya tido sengsorang oke setiap malam , dah lar anak jiran saya tengah saket ' jerit-jerit ' . Saya nak buat skuad terjah pon tarak berani .


5th : Im not sure GELI HATI ke TAK. But truhtly , saya sedang menggunakan pounch ini memandangkan saya , laptop dan broadband tidak dapat dipisahkan .


6th : Oke , saya sedang menulis entry neh , so , saya tak dapat nak letak link .Lepas ciap saya janji saya letak [ kalau tak janji pon mmg kena buat ] =)


DONE !! lebih kurang beberapa puluh minit sebelum CONTEST abes ! Kak Nadia , saya excited !! sebab sempat ciap .. Yeehuuuu !!!



Next entry , blog award from her !


Sekian Terima Kasih ..

2 comments:

Shasha Saad said...

dear patihing,

doa ku hulurkan agar kamu memenangi contest ini..
walaupun mungkin sebagai finalist..
[walaupun aku xpaham pun menda apakah ini]
so, tihin ni seorang yg pentingkan fesyen la huahuahuahau
dan mmg seorang yg gilo...tgk gmbr dia yg aku mmg takkan sanggup letak tu dah lah..

ok, roommate, dah ye?
cepat belanja pizza!!

.nad. said...

hahahahaha... tihin, akak sebenarnya terasa rapat dengan tihin sebab tihin sekolah smaasza. Ayam akak sekolah kat situ dulu bhahahaha.. See, kita ada sebab untuk menyayangi kan?

1st tengok akak dah gelak mengekek tapi akak simpan dalam perut sebab akak ayu pagi ini di sekolah hahahaha..pakai tudung belit2 segala..

goodluck, dan ketahuilah komen untuk contest di blog tihin ni la yang paling panjang akak taip.. hesh, tak kuasa i.. hahahahaha...