Saturday, August 7, 2010

a short but long journey !

Aku semangat tak semangat nak gi Kelantan , kul6.30 bangun lepas semayang suboh tak tido taw tak !! Target kul8 mesti da dapat tiket then bla teros . Sempat memang sempat tapi macam tak guna je kan ..

SP BUMI  " BANG .. BLA33 "

TIKET KE KELANTAN DA ABES EH DEQ ! =.=' .. terima dengan aty terbuka tp totap tak berputus asa .. :))

Go to TRANASIONAL " KAK .. BLA33 "

MAAF EH DEQ , SYSTEM DOWN ! [ macam harreeyyy ]

Well . since mase tu pagi lagi , aku pon tenang menunggu SYSTEM BANGANG tersebut .. SYSTEM STILL GO ON WITH DOWN DOWN DOWN .. korang tahu tak masa tuh aku rasa macam nak buat konsert lagu DOWN !! tak abes2 dgn DOWN !! harap aku keseorangan je masa tuh . =.=' .. System ok around 8.25o'clock .. bas ke KELANTAN bertolak kul8.30 .. aku pergi tanya ..

" KAK .. BLA3 .... "

" MAAF YE DEQ,BAS DAH BERTOLAK " malas nak cakap banyak,pergi SP BUMI beli tiket bas kul10 . Dalam hati memang da berbakul2 tetttt ... ^^


Pergi toilet .. then u know what , i found this stupid ... wut ah ??


moto dalam tandas ?? macam .. errr .. ok lar .. konpem tak kena curik . lagi2 kat dalam toilet pompuan kan . Tapi nak cakap BETAPA TINGGI NYE DARJAT MOTO TERSEBUT , DALAM TANDAS PON JADI .. aishhh ... kalao moto YAMAHA LC 135 , boleh jugak aku posing maut tonggek segala bagai !! :)) hehe


Sampai dalam kul1 .. Well , i ingtkan Farah naek teksi , rupa3nya kereta tersebut ala-ala teksi .. haha =.=' ..
Very nice and gud guys .. sportiing gilarkkk .. aku ni kalau kali pertama jumpe mmg rasa tak selesa , dan memang tak boleh nak buat2 selesa .. =.=' . Wut freak r me !! heh


Go to Pantai Cahaya Bulan .. and serious aku teruja dengan KB MALL .. Wahai Terengganu , bilalah nak maju macam KB Mall weyhhh !! please Wake Up !!! =.= ' .. membina ni tahu tak ! kang ada lar tu buat group TIHIN MENGHINA TERENGGANU .. bukan hina , nak suruh Terengganu mangkit je .. :))


Siyes ,, wakaf Che Yeh hingak giler .. bising nye YA AMPUN !!! peluh tak payah cakap , aku pergi dengan mereka-mereka yang aku rasa agak pandai menawar bagai. Cot cet cot cet ,, teros dapat .. selagi tak dapat . selagi tu lah dy duk cot cet cot cet .. =.=' .. ketawa sendiri dalam hati ..

ni kedai laen

ni kedai laen,tapi perasan tak benda yg nak di beli adalah sama :pp

Anyway , diorang dah pergi banyakk kedai nak beli baju sembahyang [ telekong lar mangkok! ] aku memang sebot baju sembahyang,nak wat cane en !! muehehe .. satu ke satu kedai ,, pelbagai harga . ada murah . ada mahal . yang penting jenis semua hampir sama .


Grab !!! Beli lar ,, like i said before .. selagi tak mencapai tahap harga yang diorang nak , selagi tu lar duk tawar menawar . Aku jenis kureng ciket tawar menawar neh , sebab nye , aku kecian tgk diorang , berpanas segala jadah , penat lelah ..peluh satu tempayan [ ewww ] so tak sampy aty nak mintak tawar . Bayar je. Bukan kaya ! Bukan baek ! Aku jahat macam setan . Korang tak tahu tak payah nak menilai aku bagai . This is me , This is how i treat myself. Whos care ? emo sudaa !! =.=' aha


Tengah aku gembira bagai . tetibe aku stuck dengan diri sendiri . Macam mana aku boleh jumpe dengan manusia tuh ! i wish aku takkan bertemu , mahupon berselisih .. tapi tu lar .. kadang,benda yang kita sangat tak mao tu lar terjadi . Aku rasa macam nak gi cabut tudung dy ,maen tarik2 rambut .. urghhh .. tp malas ah kan , tempat orang .. tak payah nak carik pasal .


Esok , bergembira lagi .. Well , patihing , bergembiralah anda sementara anda masih berpeluang utk bergembira . >.<


Sekian Terima Kasih

No comments: