Friday, August 27, 2010

they ! part of my life's (◡‿◡✿)

Sem ni , oke budak yang banyak sangat tido ni tak dapat asrama !! i da agak da , bila pen mata bolat pilot RM3.50 tuh jejak je tapak borang PERMOHONAN ASRAMA , kata hati [ chewwaahh ] berdentum dentam cakap


" muke bangang macam ko ni , ko agak2 dapat asrama tak ? aktip langsung tak !! tido , makan , bina badan je tahu,  MySpace



tapi kaksha selalu cakap " dapat tak dapat belakang cerita,kita mohon je dulu "



Hari last hantar borang,kitorang busy dengan USAHAWAN yang macam %^%&$^%$ !! haha .. Weyh , siyes wa cakap ! USAHAWAN is a suckkk !! sebab aku dapat B , kalau aku dapat A , baru aku akan cakap I LOVE ENTREPRENEURSHIP SO MUCH !!! mmmuuuaahhhxxx cium ketat2 smpy berair .MySpace [ stim metar ] haha



But in the end kitorang tak dapat pon asrama weyh .Dari 6 orang yg mintak , 2 org je lepas ! susah sgt ke nak terima orang kuat tido macam aku neh haaa !!! Mcm nak maki hamun segala bagai . Takde rezeki weyh ! konsep REDHA di utamakan . oyeahhh !MySpace [ giler bahagia tak dapat asrama !! ]


Wa dengan kaksha efficient orang nya . Eh, lagi satu effektif ! MySpace kan kan kan !! . As Soon As Possible pegi cari rumah sewa , kot2 ade kosong . Da nak balik cuti sem neh . Kalau tak jumpa kitorang nak menapak katne ?? tumpang kedai EX-STUDENT ?? aku rela ulang alik naek flight Johor ke Terengganu . Hazap oke duk kat citu . Bau longkang !! i cant go !! siyes shit wa cakap !!!kalau bau dy boleh wat i macam ni MySpace takpe jugak , tapi masalahnya i become like this MySpace how can i tahan !! no ! no ! no!


Tak penah-penah dalam hidup godek e-kuliah yang bahagian shout-out tu MySpace tetibe gi godek . Ngeh!~ Start dari citu , aku kenal dengan budak-budak gonjol neh . [hahaha]



Takkan aku nak cerita proses-proses aku dapat kunci rumah dari sape , bayar duet bape aribulan , dapat kunci bape aribulan , jumpe chika dgn kawan dia kat tangga ANN yang 2meter jauh dari mesin basuh tuh . Weyh , korang hengat aku rajen nak cite cikadak-cikadak tuh . Takde maknenye !!MySpace



Mule-mule langsung tak baek dengan budak-budak ni . Ko buat keje ko , aku buat keje aku . Ko makan nasik ko , aku makan nasik aku. Ko berak kat bontot aku , eh bukan ! bukan ! ko berak guna bontot ko , aku guna bontot aku . Giler selfish tak aku ?? MySpace. Aku duk memerap kat dalam bilik je taw . Duk maen tenet . Aku ni spesis susah sikit nak bergaul pada pertemuan yang pertama . Take a lil bit tyme . Ko tegur , aku cakap . Nak tunggu aku tegur , ibaratnya menunggu aku beranak tetibe tanpa melakukan sebarang hubungan .  MySpace [ blushing ! blushing ! blushing ! ]



And now we r going to be like this !!


today we all took PUBLIC SPEAKING test ! coincident , lecturer we all sama . MISS NADIA YANG KECIK MOLEK COMEL LOTEYYY !!MySpace.. Merempit sama-sama dengan Kirat . Aku macam biasa aksi bahaya sentiasa . Ketawa sepanjang perjalanan . Buat hal dengan pemandu-pemandu jalanan segala bagai . This is wut we call FUN bebeyhh !!MySpace .



Nak tahu tak weyhhh ..Takdi gi stalk satu kete MYVI ngn Ariffiah aka a'a pon aku nak terCIUM keta MAZDA . phewww !! seb bek tak kena . Kalu kena,  tak ke sentap duet PTPTN aku . MySpace. [ nak jadi mamarazi punya pasal . ] =.='




Moto yang berjasa . Semua moto aku dah merasa . Da round Terengganu da aku dengan moto-moto neh . Bawak pegi tengok bola LIVERPOOL lawan ARSENAL tengah-tengah malam sampai ke pagi . Jumpe adek kesayangan . Bawak balik kampung malam-malam hari secara solo [ wahhh ! macam round d world scr solo pulak ] . Kena kejar ngn mat rempit atas jambatan . pheww !! memoriable ! sungguh ! tak muhonggg !!MySpace yang ni rahsia . aku takde lesen senar nya . shhh !! tamao bising2 taw . Mulut jangan bocor eh , klu tak aku ..MySpace nak ? nak ? nak ?







mereka ; tak kedekut !
mereka ; baek dgn saya !
mereka ; sayang saya !
mereka ; boleh layan gila saya !
mereka ; sediakan tempat tido tuk saya !
mereka ; never hurt me !
mereka ; sanggup kongsi charger laptop dgn saya !
mereke ; sanggup membonceng saya !
mereka ; sehati sejiwa dengan saya
mereka ; gonjeng macam saya !
mereka ; bangun kalu saya kejut bangun tido !
mereka ; satu rumah saya !
mereka ; kentut tetap busuk !
mereka ; sedawa pon berbunyi !
mereka ; gelak ketawa dengan saya !


kerana 


mereka ; sebahagian daripada hidup saya !!!



and they fuck up my heart so muchhh !!


Sekian Terima Kasih .

1 comment:

~fais~ said...

HEHEHEHEHER tihin de kawan br....
nt knal kan ktowg...'
wahahahahahahahaha