Saturday, August 28, 2010

camwhore !

try google translate , whore tu jadah hape . Ksha da google da takdi . Ha ko , sentap !! MySpaceklu aku tuko jadi cambitchwhore cane ?? bangang tak ?? [ sentiasa oke ! ]


Tengah syok2 tido mimpi dateng tetibe ksha terjah


" tihin test HRM anjak kul9 pagi , puan tak jadi buat kul9.30 pagi "


aku terkejut terkujat semua ada . Da lar tengah syok mimpi . Ko bayang kan , ko dapat text kul8.56 , kul9 da start . Eh spender tengah basah pon belom sempat kering tahu tak ! alang-alang da kul8.56 , pasaipa hang tak bagi je text tu kul9 . Da lar tak mandi lagi,kalau lar mase tu aku tengah kencing , mesti stuck separuh jalan . sungguh !! MySpace anyway , kitorang sempat mandi okeyh . Igt aku dengan kaksha yang dah masam mencuka basi 3 bulan tu tak sempat mandi ke ha !!!!!MySpace



Sampai-sampai kena duk depan sekali . MySpace . Masa tu kat dalam kepala aku maen soal selidik ,dan soal jawab segala bagai . Soal jawab sendiri . MySpace



macam mana nak tiru .MySpace

macam mana nak ngintai jawapan orang .MySpace

macam mana nak discuss . MySpace

macam mana nak buat bancian bape orang yang jawab 'A' soklan pertama . MySpace

macam mana nak check jawapan dengan kawan-kawan . MySpace

Fatin dengan Nadia mana ?MySpace

Kalau nak kentut mesti kena kepit !MySpace

waaa ! macam2 mende berlegar dalam kepala aku .MySpace

tapi yang pasti aku sempat jugak tengok jawapan kaksha !! pfftt !!MySpace



Nak balik , kaksha sibuk tepom mummy dy . Aku klu bab dateng ni lemah urat keting ciket .Nak melawak dengan kaksha pon aku malas. Klu masa nak masuk kelas takdi masam bagai cuka basi 3bulan , kali ni aku up lagi 9 bulan . Agaknya klu aku jadi assistant dateng , aku da tak jadi NURFATIHIN yang sekarang kot . Aku jadi minah LONDON u'oll !!!!!!!MySpace.Bahasa Melayu masuk laut , bahasa Terengganu masuk dalam kontenna . MySpace. sadis ! sadis ! sadis !

Aku klu lepas exam , epul selalu cakap , muka aku ni macam belacan . Tang mana sama macam belacan pon aku tak tahu . Aku tengok belacan tu leper je . Takde bentuk muka macam aku. MySpace


Tension ! tension ! tension !MySpace


Ni lar kejadahnya klu da tension sgt , ade je bende aku nak buat . Masuk bilik ,on webcam , posing sorang-sorang . MySpace. Kaksha terjah !! malu weyh , siyes malu . Tapi klu aku malu dengan kaksha , tak ke macam dunia ni sedang bergoncang ketawa setan kat aku . haha .



see ! dia da join daa !! MySpace


kaksha ! how many time saya nak kena cakap dengan kaksha !!! tengok kamera , bukan tengok skrin laptop !! aisehhhh MySpace



we'r in actions !!!!


masa ni sempat aku cakap dengan kaksha
" kaksha , saya tgk kamera , padahal tak tgk pon takpe kan , saya kan pakai spekk !! "MySpace










macam-macam gaya ,
gelak ketawa sakan segala bagai ,
padahal kitorang menggila berdua je dalam bilik ,
byk lagi gambar yang bengong2 ,
tapi tak perlu lar aku nak tunjuk kat cini ,
jadah harreeyy nye aku nak tunjuk ,
memalukan diri sendiri namanya tuuu ,
limited edition untuk aku dengan kaksha je !!





kadang-kadang aku terpikir ,
kadang-kadang otak aku terlintas ,
kadang-kadang aty aku berkata-kata ,

; biarlah rahsia !

because i know , there is too much stalkers yang tak bertauliah ,


Sekian Terima Kasih MySpace

No comments: