Friday, September 10, 2010

1st raya ? not excited at all !

oke . pagi2 da buat hal . Aku tak paham dengan Syarikat Air Johor daerah Kluang , awat semua air paip hidup segan mati tak mao . Ko tahu tak sekso den nak berak kencing segala ? Dan sebab tu lar kitorang satu pemily lewat pi semayang nghayo !! pi terjah 3 masjid , semua da start , yang last je tok imam baru start enjin tarek napas ! masuk2 penuh , aku parking saf kat kona lot kot , satu inci lagi nak pi kena bucu almari, Konpem lar tak khusyuk , duk jago kepala takut terkena bucu .




salam ummi , salam abuya , mintak maaf bagai tapi tak tahu kenapa tak rasa nak nages , padahal ummi duk teriak sungguh-sungguh. Oh , hati jangan jadi keras sgt , lembut cikit sayang . Cikit pon jadi lar . Cikit je . cikit je .




Ramai yang bagi text nghaya tp tak terbalas. Sat sat , bagi aku masa ! aku reply nye tapi lmbt sikit . Buat masa sekarang , aku takde feel nak pegang nset . okeyh ? sory ! ngehs!~~




okeyh ! ntry selamat hari raya dop buat-buat lagi!! aisehhh =.='


Sekian Terima Kasih .

No comments: