Saturday, September 11, 2010

raya selamat hari ?

1 syawal , takde keje laen , opkos salam2 mintak2 maap pagi raya . sedar tak sedar petang raya tu buat salah balik macam tak biasa kan.Macam aku lar , ummi suoh basuh cawan,aku pi lari gi ruang tamu maen tenet.Pastu ummi sound ..


" takdi kat masjid baru mintak maaf dengan ummi !!!!! " [ yg ni spesis tak payah tunggu petang,lepas semayang dah buat salah balik ]


da tu air keluar macam xnak keluar je, memang lar aku malas nak basuh , cuba laju macam air terjun niagaria ? tak payah suruh aku pi basuh sendiri !


Raya tahun ni , bagi aku , tak bermakna pon , since pagi2 da saket perut , nak berak pon pikir 10 11 kali. Yelaa .. kan da cakap banyak kali air segan nak keluar,mati tamao !! air kecik giler nak mampos,di buatnya aku tercirit pagi takdi , nanye betol ! sebab tu pagi takdi, i senyap je sepanjang perjalanan,kontrol perut i,takut ter .. ermmm .. ngehs!~


okeyh ! okeyh ! okeyh ! kang tak ciap jugak entry nghayo aku neh .




to all my beloved bloggers and readers , 


          aku mintak maap for everything . 


         Yela , kot ade aku tersalah tulis,lepas tu kecik aty,kesok aty,ngadu kat mak,ngadu kat pakwe  smpy nanes2.


        Kot-kot lar ade sesape yang tak suka aku caci maci kan,


       kot-kot aku terseksi,kot-kot ade tak suka blog aku.


       No no u can go out from my blog,ur pleasure .I tak kesa , sbb I memang tahu pon , jadah yang tak suka tu sape kan.Makhluk lahanat ! Eh mintak maap ouh , tersalah maki lagi. Haha.. 








Kak sha , my hoomy and webby ! 




          As we know ,I memang byk sgt buat salah kat u. Too much ! I mintak maap ari ini, konpem ,


 esok masuk U , duk uma sewa, I buat lagi . Macam pagi raya semalam , I da agak da , mesti u mara


 dengan perkataan 'munggil' tuh , and u know wut , tu lar orang panggil ' PELARIS ' , konpem lepas ni


 blog u glemer mak ngah gitu [ bior asal-asal blog u lagi glemer dari blog I kan ] tamao marah ouh 


!!hehe . I tahu , u hampir jadi giler duk satu bilik dengan I , then bila I buat pangai , tamao cakap 


dengan U , U rase mcm nak bungkus almari dengan tinted [ jadah! ] lepas tu nak pergi lari kat 


banglo mewah,nak ngadu kat kecik [ oupss! I buat salah lagi ke ? ]or u boleh lari sama-sama dengan


 kecik [ alahai, I buat salah lagi larrr !! ]eh , I ade ternampak errr , cik musa mintak u no phone ? 


gempaqq ! [ I made another kesalahan!!waaa ]soory ! I memang alert klu bab2 mcm neh.Haha






          Oke..oke..oke,,kali ni betol , kaksha ! saya mintak maap ! saya tahu saya banyak sekso 


perasaan kakak ! saya ni degil , kakak selalu bebel smpy satu tahap, da tak larat da nak bebel.Kakak


 selalu pening dengan pangai saya yang nth hape-hape.Kadang-kadang saya giler , kadang-kadang 


saya bengong , kadang-kadang saya sengal dan kadang-kadang saya sewel , tapi kakak pon ape 


kurangnya [ laughing! ] saya tak berjanji,saya tak buat terus kesalahan tp i'ALLAH saya 


me'minimize'kan kesalahan. [ evil laughing! ]tp saya takut menjadi-jadi kesalahannya . haha . 






          Selamat Hari Raya kakak . Maaf Zahir & BATIN serta yang dalam-dalam serta yang 


ketat-ketat . Longgar tak besh ! haha [ saya mintakkk maappppp kakak ]






Nadia,fatin,aiman,zaher,epul 
aku mintak maaf kat korang next entry aku aci tak ?
tak larat dowhhh , 
kaksha je da seguni aku bebel ! can ah ? 
i miss u a lot guys !!
and SELAMAT HARI RAYA !
maaf zahir dan BATIN :]






SEKIAN TERIMA KASIH

No comments: