Monday, October 18, 2010

blogging back !

Lovely song . Da bertukar wajah , da bertukar lagu , da bertukar macam-macam . Sebab dah taknak jadi tihin yang dulu . Tihin sekarang lebih tabah , lebih selim , lebih kepada playwood dan maseh berpikir bila berat badan nak naek balik nehhh !!


Okkay , saje bg cuti kat blog . There have too many stalker ! After this , private sungguh2 blog . Only reader yg di invite je bole baca !!! 

*kejam takkk*


Feel safe at twitter . Biarlah org tak tahu twitter aku , aku hengat takde org nk follow aku , tp tak sangka , ade jugak makhluk2 yg follow aku .  At twitter , aku bole luah semuaaa ! tak payah pk perasaan org yg akan baca . Sebab mmg takde sesape pon aku kenal . Aku nk mencarut , nak maki , bebas !! Tak pernah rasa bebas mcm tuhhh .


*dop soh beng galop ah nok carik twitter aku*


Baru lepas baek demam , tp saket urat tak abes lagey . Ni namanya carik pasal , ko tak pernah bersukan . tetiba bersukan bagai , mmg cari nahas namanya !! Lepas neh nak bersenam je kejenye .


*oyeahhhhh*


psst ; nak hapdet blog lageyyy ! byk ceta neh . hehe

No comments: