Saturday, October 23, 2010

saya sayang kakak .

dulu , 
kakak masuk lewat UMT,
kakak pernah cerita , kakak masuk lewat sebab nk abeskan kontrak kerja kat telekom dulu eh ?
ntah lah egt tak egt jugak saya neh ,
kakak datang masa kitorang tgh sibuk2 nak amek gmbr kad matrik ,
saya egt lagi kakak masa tu , 
sebab saya pasan kakak pakai eye shadow ijau pucuk pisang ,
vough gilakk kot ,
ketawa dalam hati ,
seb baek kakak putih , klu kakak gelap macam saya ,
mao pengsan saya tahan gelak masa tuuu .
masa tu jugak ,
longhat kedah kakak pekat sgt , 
campur pulak longhat k.nurul yg ala-ala siam tuh ,
lagi lah rabak saya nak paham .
saya cakap dengan kak nurul ,
" nama saya tihin "
dy tak reti nak sebut , sebut ntah hape2 nama saya ,
last2 saya suoh panggey saya " FATIN "
rosak nama sayaaa !


Dulu ,
kakak rapat dengan zaher dulu ,
saya ni nak berkawan payah sikit ,
saya spesis yg amek masa nk rapat dengan org ,
once saya rapat , saya perhati dulu ,
" ko ni bole masuk ke dengan aku "
kadang-kadang saya pandang sebelah mata je ,
lama-lama macam ; " haihhh , best pulak kawan dengan kakak neh "
turun on9 sesame kat cafe smpy lewat malam ,
kita kategori  " ONLINER " tegar sampy suboh kat cafe .
start dari situ , kita semakin rapat , dan rapat .


Sekarang ,
kita satu rumah , satu bilik ,
pergi kelas sesama , balik kelas pon sesama ,
beli makanan pon sesama ,
kakak masak sengsorang , kita makan sesama ,
everything !
cuma kita mandi je tak sesame , walaupon saya teringin .. T__T 


Dah banyak kali saya cakap ,
hati saya kebal ,
saya tak kesah saya jalan kaki ,
saya tak kesah saya berhujan ,
saya tak kesah kulit saya terbakar dek matahari ,
saya tak kesah , dan takkan pernah kesah .


Kakak tahu tak kenapa saya malas nk amek tahu pasal case nadia neh ,
dalam kepala saya ada byk lagi masalah ,
saya selagi bole survive , saya tak nak susahkan sesapa ,
saya menderita takpe , jangan org sekeliling saya menderita ,
saya sempit takpe , asalkan orang sekeliling saya luas ,
saya sakit takpe , asalkan orang sekeliling saya sehat ,
saya tido takpe , asalkan orang sekeliling saya tak ngantuk *gelak setan*
saya lapar takpe , asalkan orang sekeliling saya kenyang ,
even saya penat sekali pon masa tu , saya gagah kan jugak .

saya kan kuat seperti 46 biji pisang !!

saya tahu masa kita jalan kaki tu , kakak sedey ,
kakak nanges , tapi saya tak bole nanges ,
nanti kakak tak kuat !


Ummi tak bole tahu , nti ummi dengan abuya serba salah .
egt ye kakak sayang , kakak tak pernah menyusahkan saya ! *letak kat dalam otak tu , simpan kemas2*


Saya spesis susa nak kecik hati , klu ade orang kecik hati dengan saya *ada saya kesah*
ko klu setakat bende kecik2 nk kecik aty , tak payah nk kawan dengan aku .
sape suoh kawan dengan orang takde perasaan macam sayaaa ! :(


Sebab even saya kecik hati pon , orang takkan tahu ,
saya pelakon terhandal , peng-hikpokrit berjaya !
saya hipokrit bab perasaan je , +__+
seboleh2 nya saya sembunyikan perasaan sebenar saya ,
ibarat bila saya makan pedas , sebole2 nya saya buat muka kool mcm fahrin ahmad , 
nak cakap . cili api tu tak pedas pon senarnya .


kakak kena kuat taw , saya rasa jalan kaki dari uma ke kolej macam fun je .
walaupon saya rasa sgt jauhhhhhh ..
dari library nak pergi fakulti pon saya da mengeluh bagai .. *hahaha*
have fun  lar kakak . takmo da sedey2 .
saya tahu sakit , saya kan adaaa !!!


bila nak melamar saya jadi adeq ipar ni kakak ! kita bina keluarga bahgia jommmm ! :)


SAYA SAYANG KAKAK , even SAYA TAK BOLE JAGA KAKAK MACAM APAT JAGA KAKAK , SEKURANG-KURANGNYA SAYA BOLE JAGA KAKAK MACAM ABAH KAKAK JAGA KAKAK ! bhahahaha . *dengan pra-syarat saya jadi adiq ipar kakak*

No comments: