Saturday, November 27, 2010

amik hati aku,buang jauh-jauh !


tak payah nak jaga hati aku sangat ,
klu ko tak pandai jaga ,
dan ko sedar ko tak mmpu jaga ,
baek ko blaa cepat-cepat ,
nti aku susa nk lepas kan ko .


tak payah nak jaga hati aku sangat ,
klu ko rasa aku byk sakit kan hati ko ,
kadang aku pon tak sedar ,
aku saket kan hati ko ,
sape suoh ko tak cakap dengan aku awal-awal ,
yang ko kecik hati dengan aku.


tak payah nak jaga hati aku sangat ,
sebab tu ko bole amik kesempatan atas kebaikan aku kan ?
sebab tu mulut ko maen cakap je kan ,
sebab ko da pikir awal2 ,
nak watpe jaga hati patihing ,
she's takde perasaan .

takpe aku da biasa dengan org berpikiran kejam macam ko.


tak payah lah nk jaga hati aku sangat ,
da banyak aku telan ,
da banyak aku sedut ,
da banyak aku makan ,
da banyak aku minum , 
da banyak aku sumbat ,
aku da lali dengan kehidupan berchenta bagai nak rak ,
ak tak nak jatuh lagi ,
klu aku jatuh satu hari nti ,
aku akan pastikan aku akan berdiri lebih tegak dari tiang bendera.


tak payah nak jaga hati aku sangat ,
sebab aku da biasa makan hati sengsorang ,
aku da biasa kena lahanat dalam hidup aku ,
aku da biasa kena tipu dengan manusia-manusia durjana ,
aku da biasa diperbodohkan dengan bastart-bastart yg bertauliah ,
hati aku da tepu sangat-sangat dah .


eh eh ,
bukan aku takde perasan ,
tp aku malas nk amek tahu ,
aku malas nk tye ko ,
aku malas nk byk cikadak dengan ko ,
sebab tu klu aku th sesiapa yg memderhaka hidup aku dengan rabak ,
aku maapkan dengan senang hati .


tp ko jangan hengat ALLAH tu tak adil ,
ALLAH tu maha adil ,
ko buatlah durjana dalam hidup aku ,
kelak ko merdurjanakan kehidupan ko sendiri.


macam mana aku bole kawan dengan ko , 
sedangkan aku tahu ,
ko senarnya pernah membuat onar dalam hidup aku ,
takpe lah , buatlah onar banyak-banyak ,
buat lah lagi , buat lah lagi ,
tihin tak kesa , 
agipun tihin kan org yg takde perasaan , hati , jantung dan ulu hati !!
ko penah buat baik dalam hidup aku ,
ko penah tolong aku ,
ko penah berkorban utk aku ,
aku akan buang semua kedurjanaan ko dalam hidup aku ,
dan aku akn egt kebaikan ko dalam hidup aku smpy bila-bila ,
da memang prinsip hidup aku macam tuh ,
dan akan menjadi prinsip hidup aku smpy bila-bila .







aku hanya manusia biasa.



No comments: