Friday, December 3, 2010

aku berserah

aku berserah .
 semuanya . segala-nya
kepada Allah ta'ala


Andai 
aku ditakdirkan untuk kau ,
aku terima .
terima seadanya


cukuplah aku bercinta sakan selama 5 tahun
aku takkan ulang benda yang sama
aku takkan biar hati aku terseksa lagi
takkan biar hati aku mati lagi 
takkan biar mata aku buta lagi
takkan biar akal aku tak berfungsi lagi
cukuplahh


Cukuplah aku terseksa kerana bercinta ,
aku takkan mampu berdepan lagi .
cukuplah aku terseksa kerana kecewa 
air mata ni takkan jatuh lagi
cukuplah aku penat melayan karenah kau
kaki ni takkan melangkah lagi
cukuplah aku berkorban untuk kau
tangan ni takkan menghayun lagi
kerana kau


Ummi, Abuya ..
Along serahkan seluruh hidup along kepada ummi dgn abuya


Kalau betul nak aku ,
mintak izin dengan ummi ngan Abuya
jumpalah mereka
andai kau jodoh aku
aku terima


tak perlu bercinta bagai
tak perlu kasih sayang yang hangat
tak perlu lagi tahan dada yang sebak
tak perlu nk berpegang tangan erat
tak perlu
tak perlu
tak perlu
cintailah aku seadanya selepas melafaz nama aku
terimalah kekurangan aku ,
tadahlah kelebihan aku
klu itu adalah jalan yang paling afdal


bimbinglah aku ,
sambut tangan aku ,
belai dahi aku ,
kesat air mata aku ,
pinjam kan bahu kau untuk aku ,
jalanlah seiring dengan aku ,



aku redha 
kalau itu adalah jalan terbaik.






*dan kau , aku tahu , kau ketawa bagai bc entry aku yang neh,sebab kau takkan pernah paham jiwa aku , kau takkan pernah tahu betapa aku sayang kau , kau takkan dapat hitung betapa aku cinta kau , kau takkan pernah tahu erti perngorbanan aku , kau takkan pernah nampak apa yang aku buat tuk kau , ko takkan rasa betapa aku terseksa , kau takkan dapat lap air mata aku yang mengalir utk kau , kau takkan pernah paham, terima kasih kerana membiarkan hidup aku , dan sentiasa igt kejahatan aku,keburukan aku yang selalu kau ungkit tu*








.

5 comments:

Rizha. said...

I wish you all the best my dear, yes you can do it ! we are moving on, be strong okay ! :)

Anonymous said...

mrs no name :
x salah utk berhati2 dlm meniti hidup yg sgt mncabar ni...tapi syg...ingatlah trlalu bhati2 sama mcm kte xbhati2 lgsg...
mngalah bukan bermakna kalah, DIAM DIRI bukan bermakna TAK PEDULI....mintaklah petunjuk dari-Nya..Dia maha mngetahui mana yg tbaik buat hamba-Nya...hanya Dia...papepun,,,hope u will get ur truely happiness syg...ur happiness will be my happiness too...ur sadness make me cry too...luv u a lot syg...=)

pat!hing said...

RIZHA cuma ; yes ! go girl !! u too . kuat eh sayang :)strong stronger and namo dah jatuh :(




mrs. no name ; tengs sayang ,i cant get him , but i've you ! xoxo . love u more.

Anonymous said...

most welkem syg....=)

pat!hing said...

i know you sayang , c kan i da cakap , da tak private daa :)