Thursday, December 2, 2010

tekad , cukuplahh .. cukuplah takat ni





* mode : DADALI - SAAT AKU MECINTAI MU*
( satu-satunya lagu berbahasa urdu yg bercakap , mengata , mengumpat tentang aku)




Cukuplah , cukuplah setakat ni , i cant go ! Bukan saya tak bukak hati saya untuk bercinta , tp , memang tak boleh !! Kenapa hati ko makin keras patihing . Bukan aku tak cuba , mmg tak boleh. Fcuk tahu takkk !!


Dan ko , kenapa ko pergi ? kenapa ko buat hidup aku macam ni . Ko sedar tak , ko banyak ubah hidup aku ?? Ko tahu , semua org sayang ko , smpy lah sekarang , semua tanya pasal ko . Semua orang sedar tak ape yang ko buat dalam hidup aku ? Ko seksa aku ! ko dera perasaan aku ! ko matikan perasaan aku ! ko turunkan berat aku ! ko nyusahkan hidup aku ! ko sedar diri tak ? 


Semua orang pergi lah jauh-jauh dalam hidup aku ! aku nak hidup sorang-sorang , aku benci lahanat ! aku benci pengkhianat ! aku benci bastard-bastard ! aku benci pompuan yang macam pelacur tuh ! aku tak kaco hidup korang lahhh , aku tak pernah kaco !! sentuh pon tak pernah . da lah ! pergi lah jauh2 , pergi lahh , aku mohon , pergiiii !!!


air mata ni da beku , hati ni da tak berdarah , otak ni da tak berakal , jari ni da tak bergerak , jantung aku da tak berdenyut , semua sebab ko . Ko mati kan jiwa aku , ko mati kan roh aku . Ya Allah , aku mohon , kembalikannn .


Bila awak baca ni , saya nak awak sedar , awak bukak mata luas-luas , bukan hati awak lebar-lebar , ulang balik masa silam , kenapa selalu nak ungkit jahat saya , kenapa tak ungkit jahat awak ? kenapa tak ungkit baik saya ? kenapa nak maenkan lagi perasaan saya ? kenapa awak ? kenapaa ?


Bila kita berdepan , ye , saya ketawa bagai . Bila kita bercakap telephone , ye , saya melawak sakan , ketawa bahagia , awak tahu tak senarnya hati saya menangis . Awak tahu tak batin saya terseksa . Awak tahu tak dada saya sakit menahan sebak .


Awak sedar tak , perkataan-perkataan awak banyak mengguris perasaan saya ? Kelakuan awak buat saya rasa , saya ni patung , boneka , saya tempat awak bersuka-ria , awak tak sayang saya tp awak gunakan saya. Awak kencing saya , saya berak atas muka saya , pernah saya marah awak ? saya selalu maafkan awak . Dan saya tetap maafkan awak smpy hari ni. Dan selalu maafkan awak , Sebab awak pernah berjasa dalam hidup saya , saya takkan lupa tang tuh , walaupun secebis zarah , saya tetap akan egt.


Dah lah awak , cukup lah takat ni , cukup lahhh , cukup lahhh . Pergi jauh-jauh ! semua orang pergi jauh-jauh , Biarkan hidup akuu . 


Biarkan akuuu ...



3 comments:

Amoi MiyaSya said...

haiya ! saba ye :)tak mau marah2 .

serinditMERAH said...

hidop mesti terus...

pat!hing said...

wani : ter'emo , depan2 tak mara pon , dalam belog je emo bgi .. HEHE



pejo : yo ! tengah meneruskan hidup !! :p