Saturday, December 25, 2010

berwajah baru lagi !

sempena untuk menghormati hari cuti saya
yang hidup tak nak , mati pun tak nak ,
teruk pun ada , 
macam bangkai pun ada ,
manusia sekeliling yang macam tak nak jahanam pulak kan
saya tukar mood belog saya .


comel tak ?
jujur lah awakk ehh , 
kalau tak comel tak pe lah , 
aku rasa macam belog aku ni comel jerkk
heh !


sape lagi nak puji , 
klu bukan aku sendiri yang puji ,
nak tunggu korang puji ?
alamat , tak hidup lama lah aku ,
aku dah pergi alam barzakh
baru nak cerita itu , cerita ini
kemudian nak kasik pingat tu lah ,
buat dokumentari pasal hidup aku lah
bila aku takde baru reti nak hargai aku
macam aku tak tahu .

hakikat dunia , lumrah alam
bila ada , di gaul-gaulkan
bila tiada , baru lah nak di agung-agungkan.



Errr... ade ke ?


Nak buat ke menatang ni , satu malam aku tak tido ,
nak cakap dengan korang , 
betapa aku bersungguh-sungguh .


tengah tunggu azan subuh neh nak tido balik , 
esok konpem ade konflik ,
nak cepat-cepat balik uma sewa neh .


buhbye konflik yang macam harrey !! kenapa lah aku kena ngadap kau lagi =.='









.


2 comments:

NuruL SyuhadaH said...

rajennye tihin tuka2 yew..but all veri nice n cute2 jew..
akak mls nk tuka..hehe..
tp mcm nk tuka je..(sempena nk msuk 2011 nie):P

pat!hing said...

saje maen tuka2 ikut mood ,
buhsan lah kakak ,takde mende nk buek neh !!
huu .
nak keluaq , ujan memanjang je ni haa . haihhh