Friday, December 24, 2010

gotta new header .

 Okkay . Dapat header baru . Kesayangan kasik . Opss ! Perempuan lahhh , banyak lah kau lelaki . Takde lelaki nak kat aku . Kalau ada pun , entah lah . Tett ! Malas nak pikir . Serabaiii .


Eh makcik makcik pakcik pakcik , tak payah nak godek file sulit aku bagai , nak tengok header baru aku , ada kat atas tu haa ! besau gedabak , tu pun nk kena kasik tahu. =.='













Kehadapan semek gigi katang ,
             
                Mekaseh woo . Comey !! ngehehe ..Ikhlas cakap ,tidak bernawaitu pun nak amek hati semek . Kita sayang semek sangat . Mesti semek buat header neh masa semek tengah beremosi bagai kan . Kata kat kita pulak art of emotion . Ngehehe ! Kita suka suka suka ! Sungguh !! kita tak tipuuu . 


                Semek , kita nak header lagi aci takkk ?? Ngahahah . Ni lar manusia , kasik peha nak rangka . Alaa , klu semek rajin , semek buat je lahh . Semek kan suka . Errr .... semek  ,semek tak marah kan ?



                Semek oo semek , namo lah sedih-sedih lagi . Kita tak suka semek sedih-sedih . Semek tahu tak , semek tinggalkan kita menjanda taw kat pesbuk . Tengok ow , kita punya status , da tak married dah dengan semek , bila semek nak rujuk balik kat kita ? wuwu :'( .


Surat tergantung , saya pergi membawa diri . Dakwat pen saya kekeringan . Izinkan saya ........



Yang Benar ,
tihin 









.

2 comments:

zarith said...

pewitt. header baruu. hihi

Anonymous said...

kering sggh dakwat.kasik la pjg lebarnyer brape.sy ghajen sy buat lagi ;)) malu sy tau. jgn kecoh2 mek gg katang wt..