Wednesday, December 29, 2010

bukti main laser .



Salah siapa ? nak salahkan Jepun sebab cipta ultraman ? dah lah cipta ultraman , lepas tu ciap pakej dengan laser . Kalau kau kat pihak yang benar , Allah mesti tolong kau , sampai kau menang . 



Pssst , nak buat pengakuan , sumpah ! bukan saya yang main laser tuh !! Stadium tu pun saya tak jejak , apatah lagi nak hala laser jadah tuh . Hatta saya main laser , then laser korang depan TV , takkan ade effect nye.



 Mana dapat idea nak kacau orang guna laser eh ? Bab nak khianat orang , cepat je pikir , panjang je akal . 




fikir-fikirkan dan selamat beramal .




Tetiba terfikir , bila Malaysia dengan Indonesia nak berbaik eh ????




psst , nak bukti lebih lanjut , korang tekan sini kuat-kuat . Siap ade video lagi , cop ! aku tak tahu pape . 








larikkkkkkk !!!









.

.

4 comments:

NuruL SyuhadaH said...

hehehe..klaka la pic nie..akak suke!!!!

pat!hing said...

masa mula2 saya jumpe lagilahh , terkekeh2 . haha

applemasam said...

okei, siyesly, the picta was hillarious!!:))

pat!hing said...

haha , no doubt tyka :)