Wednesday, December 29, 2010

better late than never.

 awak ,

Saya tak tahu awak usha tak lagi belog saya yang hiruk pikuk neh ,
saya tak tahu , kot-kot lah , kot-kot eh saya kata , awak amik tahu pasal saya lagi ,
klu awak mesti baca entry saya yang ni .


takpe , untuk entry kali ni , 
saya dah tak mintak hutang dengan awak , 
awak hutang dengan saya 3 hengget kan ?
mesti awak dah buang buku 555 awak tu kan .
memang patut pun buang .


saya malas nak berceloteh panjang ,
nti saya tacing ,
saya buat entry ni ,
cuma nak cakap ,


HAPPY BELATED BIRTHDAY .


saya egt , tp ntah lah ,
saya takde kekuatan nak bgth awak diret secara terus menerus kat awak .


semoga awak di murahkan rezeki ,
diberi kekuatan menempuh hidup ,
dan umur yang berpanjangan .
serta di permudahkan menempuh hidup.




urm..urm..urm..
yang sudah tu sudahh kan.












.



No comments: