Saturday, January 8, 2011

aku malas .....

saya sayang bantal bulu angsa saya yang empuk-empuk lagi lembut tuh .

Ini handset paling senyap di dunia . Takde orang pun nak text kita .


Kau berjalan sakan hari ni , perut kau penuh sebab asek makan , makan dan makan berulang kali .
Mentang-mentang ini baru minggu pertama kuliah kau , kau maen lenjan je kan .


Semalam , hari ni , esok ; hujan tanpa henti . Langit menangis membasahi kan bumi . Tapi kau tetap keluar dengan kengkawan kau sampai malam dan redah hujan bagai.


Kau balik agak lewat malam . Dan sekarang kau tak mandi lagi , cuci muka kau , cuci kaki kau dan kau nak terus tido ? kau memang selekeh tihin !! Kesejukan membatasi segala halangan !!


Aku penat . esok aku hapdet lagi . Bantal aku ,tilam nyut-nyut aku da panggil beradu . Kau , dan kau jangan sebok masuk mimpi aku . Aku nk tido lena tanpa gangguan kau dan kau . Kalau mimpi basah aku terima :)



lagi satu , kau boleh tak beranggapan aku pergi mandi dan aku tido dalam keadaan aku dah mandi . Jasa kau amat aku kenang . Terima kasih !!


psst ; aku pergi mandi betol-betollah neh . tak tipuuu . sungguh lahh ! kali ni aku tak muhong . peacee yaws !!











1 comment:

.MISS_SHASHA. said...
This comment has been removed by the author.