Tuesday, January 25, 2011

kita tak sama apatah lagi serupa.

Aku suka suasana tenang , tak bising-bising
tapi kau suka suasana yang hingar bingar.


Aku suka lagu selow-selow ,
kau suka lagu rock-rock .


Aku suka sorang-sorang ,
kau suka ramai-ramai .


Aku tak suka cara kau,
aku tak pikir pulak orang tak suka cara aku .



Kadang-kadang aku terluka dengan cara kau ,
tapi aku kena pikir , takkan semua nak ikut cara aku.



Kadang-kadang aku annoying geyla dengan cara kau ,
tapi aku kena igt , kot-kot ada ramai lagi makhluk Alien kat sekeliling aku yang annoying dengan cara aku.



Aku nak kata aku benci ,
tapi aku kena kata aku tak benci ,
semua nak jaga hati semata-mata.


kau ada prinsip hidup kau sendiri ,
aku pun ada prinsip hidup aku sendiri ,
baik kita sendiri yang guna prinsip hidup kita ,
tak payah ajak orang lain kena ikut prinsip hidup kau,
sebab semua ada prinsip hidup masing-masing.



Tak payah lah nak cakap , kau benci orang hipokrit .
Sebab kau tu sebenarnya lagi hipokrit daripada aku bila kau cakap
" kau benci orang hipokrit "







kau takkan terasa kalau bukan ni bukan datang dari golongan kau.







.

No comments: