Wednesday, January 12, 2011

hati ni nak sangat ...

Aku teringin nak jadi ahli muzik . Kalau kau sedih , aku boleh mainkan piano untuk kau . Kalau kau nak tido aku mainkan gitar untuk kau . Nak sambut besday kau , aku boleh mainkan drum pom pam pom pam untuk kau .



Nanti besday kau , aku teringin nak buat satu party khas untuk kau . Bior menitik air mata kau . Aku tak nak nyanyi untuk kau , sebab suara aku macam katak panggil hujan , jerit-jerit sampai hujan turun . Teruk kan . Aku nak kau nyanyi utk aku , sebab walaupun Ajai ke , Ziana Zain cakap suara kau tak layak jadi artis , aku tetap nak cakap suara kau sedap .



Aku nak ada kamera DSLR aku sendiri . Aku nak moments kita tampal kat satu bilik khas . Kenangan kau dengan kenangan aku . Aku nak kau tengok mata aku , aku tengok mata kau . Aku tak kesah kau buta pun , lagi aku suka , boleh aku tenung lama-lama .



Aku nak kau dengar aku pot pet pot pet . Aku nak kau layan karenah aku . Aku nak kau ketawa dengan aku . Aku nak kau dengar suara hati aku dalam-dalam . Aku nak kau pegang tangan aku sampai aku tua . Senang je kan ? Asal kau setia , semua akan jadi mudah .









---- kau paham tak aku nak sampaikan apa ? ----






Tak paham sudah , malas nak explain .





.