Thursday, January 13, 2011

nak balik :(

Nak balik kampung .
Nak balik .
Nak balik .
Nak balik .
Tapi takde sape pun nak amik .
Kat sini pun takde pun orang nak hantar .
kalau boleh , nak je jalan kaki , tapi jauh sangat .


nak mintak tolong orang ?
tak nak lah nyusahkan orang .
tak nak orang kata ,
time susah cari , time senang tinggal .
even kita tak bermaksud cenggitu , tapi otak orang bukan kita bole kontrol.






Orang kampung dengar tak ?

Takde orang dengar pun :(

takpe lah . 





.

8 comments:

NuruL SyuhadaH said...
This comment has been removed by the author.
NuruL SyuhadaH said...
This comment has been removed by the author.
NuruL SyuhadaH said...

akak pom nk balik jgak!!! huhu

tp apekan daye....:(

NuruL SyuhadaH said...
This comment has been removed by the author.
pat!hing said...

k.nurul ! tihin sedey lahhh :( .
k.nurul mana boleh balik , PSM duk tunggu congok ow . HEH

NuruL SyuhadaH said...

eh..tbyk kali send la plak send komen..hihi

erm..nape sedey???

tu la PSM punye psl xley nak balek!!..:p

NuruL SyuhadaH said...
This comment has been removed by a blog administrator.
pat!hing said...

tak tahu nape nak balik sgt kg . tapi takde orang pun nk hantar ke , nak amik ke . tapi nak balik jugak .



akak serious tak balik ke ?