Wednesday, January 26, 2011

FALLING AGAIN.

Aku tak baik macam kau ,
aku jahat macam setan ,
tapi sekurang-kurangnya aku tak amik hak orang ,
aku tak kacau hidup orang ,
aku tak porak perandakan hidup orang ,
aku porak peranda kan hidup aku sendiri ,
just let me go .
get it ?


Aku tahu , aku hipokrit bagai ,
biarlah aku seksa perasaan aku sendiri ,
asalkan orang sekeliling aku senang hati ,
aku yang biarkan hati aku sakit , jiwa aku merana ,
sampai satu saat , aku sendiri tak dapat hold air mata aku ,
takde saat , sekarang lah T.T


Mulut aku cakap aku ok , very fine , very very big fine ,
Tangan aku tulis , aku tak rindu pun kau , aku takde masa nak rindu kau

*offline*

kau tahu tak aku menghitung hari ?
kau tahu tak aku mengira jam ?
kau tahu tak aku tengah bilang minit ?
kau tahu tak yang aku rasa " lambatnya satu saat "
kau tahu tak ? kau tak tahu kan ?


Pergilah bahagia kat sana ,
aku biarkan , aku takde hak dalam hidup kau ,
aku ni takde papepun ,
kau bukan sebahagian hidup aku ,
dan aku bukan sebahagian hidup kau ,
kita ada kehidupan masing-masing .




.

No comments: