Saturday, January 8, 2011

Jalan-jalan terpesong .




 Ini entry tergendalaa. Dah banyak hari nak ceta . tapi tak tercerita . 

Actually , masa ni rancang nak hantar parcell kak sha kat batu6 je , tapi terpesong jauh sampai Kuala Ibai . Sebab tetibe semua berhajat nak makan ikan bakar. 











Sotong celup tepung ! sotong mana ? korang nak ? godek lah dalam perut kitorang . nanti aku keluarkan , makan ramai-ramai eh . HAHA





Ikan bakar . Sekor RM3 je weyhhh . Bajet - bajet . Sedap weyh , sebab tak pedas. Aku mana boleh terima pedas sangat-sangat . Kitorang bahan 5 ekor , sekor sorang . Orang belanja , kita lenjan lah kan.





Sotong dah habis , br kitorang hengat nk amik gambar. Amik lah korang ngadap kerak dy je eh. Siryesss ! sedap geylaaa . Kau makan , mesti kau rasa nak gi pilih sotong yang sebesar lengan tu lagi . Tapi nk buat cena , nti bajet lari T_T






Apa pandang-pandang ??

Aku minum honeydew . Tu nasik aku , bersinar-sinar kan . Al-maklumlah makanan orang ade NUR memang macam tu.





Sesi makan pulak . Si baju putih perut gergasi . Kau bagilah makanan banyak mana, dia boleh lahap . Naseb baek bukan spesis buncit macam errr ... baju hitam.





Ini perut dia lagi tinggi dari tetek dia . Eh memanglah kan , lelaki mana ada tetek macam pompuan. Nak cakap , perut kau tuh memang makin timbul !





Tarik tulang agaknya . Dia ni selalu kena bahan dengan kitorang . Kau jangan bimbang kak , kitorang tetap akan cari ejen mencari jodoh kau , free je kak weyhh ! tak bayar pun .













--- terpesong kejap-----
psst : korang ada agensi cari jodoh tak nak kenalkan kat aku ?














Dah siap makan , kau jumpa hari-hari , tapi setiap hari ada je benda kau nak cakap , kau nak bual , kau nak semabang . Sumpah , kau takkan bosan . Even masa tu kau tengah sedih , kau jumpa 4 idiots nih ,sumpah hidup kau ceria balik .


Sapa makan berterabur sangat tuh ? nampak sangat takde manners . Belacan tuh ubat utama Aiman , sebab dy pesakit resdung kronik . 





Zaher akan buat muka dia macam ni dalam 3 situasi . Sama ada 
-dia nak kentut
- dia nak sedawa , ( kau hengat hawa sedawa kau wangi ke haa ?)
-atau hangin dy tak lepas

tp most nya , dia amik lajak nak kentut . Kau hengat dia tak stylo ke ?





Aiman dah berjangkit dengan Zaher , buat muka comel . Adehhh ! =.='







Sila abaikan muka aku yang bulat macam bola . sila abaikan kepala aku yang ala-ala botak tuh ! Aku tak suka pakai tudung ni . Sebab ni rancangan on d spot .Ingat ke kena duduk dalam kereta je. tsk tsk tsk.





Shhh .. aktiviti rahsia Zaher . Aku konpem , aku kena maki hamun dengan dia kejap lagi . Urghhh !







Licin tak kitorang makan ? tu lah , namanya tak membazir .Sekarang aku makan nasi sampai habes , dah tak membazir macam dulu . Bagus tak aku ? Kadang-kadang gi pasar malam beli mee sup 2 bungkus , sebab tak cukup sebungkus , Geyla havoc kan aku . Adehh ! =.='







Aiman in action . Kadang-kadang aku rasa KEBERJANGKITAN zaher dengan dia dah terlalu serious . Sangat serious . Macam mana lah nanti kau kan aiman , masa sem6 , kitorang dah takde 
 :'(
:'(
:'(
:'(






kau kakak kami kan kak . kau ada masa kitorang susah . kau ada masa kitorang senang . kau kongsi semua dengan kitorang . Igt taw , nti kawen jemput kitorang . Kitorang kan orang penting dalam hidup kau . 
bhahahahaha







i've my 4 idiots . Dalam kereta kitorang selalu cerita pasal movie hindustan yang 3 idiots tuh . Cuma kami versi 5 idiots .






my man's and my woman's . 





Masa ni nak bayar .duet makan . Cashier dah cakap dah bape hengget , tapi kami buat tak tahu je ,sebab kami nak amik gambar kejap ye kak . Then , akak tu ketawa sakan . DAMN ! :)




Thanks Zaher sebab belanja kitorang makan . Jasa kau aku kenang . 

Terima Kasih daun keladi , lenkali belanja lah lagi. Oyeahh !





.


9 comments:

.MISS_SHASHA. said...

tak perlu cari jodoh kat aku la!!!

xoxo

hafeez said...

sye mcm nmpk aflin shauki je kak tihin.. hehe

pat!hing said...

ksha : kau ni , aku nk tolong , kau buat derk je eh !!



hafeez : woaaa ! tu komen melampauuu ! HAHA

hafeez said...

haha. x de btol.. muke die sbijik. ingt aflin btol td..

NuruL SyuhadaH said...

cedapnye ikan bakar..murah plak tu!!!

pat!hing said...

@hafeez : HAHA , dy berbedaa dengan afdlin yang kiut miut tiut tuhh . >.<




@k.nurul : jom lahh , tapi kedai ni bukak malam , mesti nenek k.nurul tak kasik keluar T.T

NuruL SyuhadaH said...

hep!!! nk kua mlm pepandai la klentong..:p

NuruL SyuhadaH said...

hep!!! nk kua mlm pepandai la klentong..:p

pat!hing said...

woaa , nti tak takut kena blebel ke akak ? tindakan brani mati kot ;p


taapi siyes kak , sotong celup tepung dia sedap geylaa ..