Tuesday, January 11, 2011

my bad .

Aku nak mintak maaf , aku tak suka kau .
bukan setakat kau , kau dengan kau pun aku tak suka .
kau jangan risau , aku takkan tunjuk aku tak suka kau .
walaupun kita ni sebenarnya ___________________ !



Aku nak mintak maaf ,aku tak dapat terima kau .
sebab kau menyusahkan kaum kerabat aku .
perkataan kau menghina keluarga aku .
dan kau , serious shit aku cakap ,
aku annoying geylaa dengan kau , kau dan kau .




Tahu lah kau kaya bagai , nak tayang lah , nak cakap kau guna barang berand-berand je kan ,
aku pakai beg MNG yang beratus-ratus tuh , malas je nak jaja kat kau ,
yelaa , mana boleh orang pakai barang lagi mahal dari kau kan .
Adik aku pakai Blackberyy , mesti mulut kau pot pet pot pet ,
adik aku ada ipod , mesti kau cakap keluarga aku berlagak kaya .
adik aku bukan adik kau , kau sebok pe hal .
bajet kau bagus sangat ?
setakat _____________ kau hengat orang akan hormat kau ?
setakat _____________ kau hengat orang akan sanjung kau tinggi-tinggi ?
setakat _____________ kau hengat orang akan pandang kau ?




boleh blaa weyh ! aku sikit tak heran .
duit pun nak berkira . lepas tu pot pet pot pet .
bingit tahu tak !!!!




kau yang lagi satu tuh , jangan nak tuding jari kat orang boleh tak ?
kalau kau tak sedar , meh sini aku nak sedarkan ,
kita ni sama je , takde beza pun ,
cuma aku punya baka spesis baik sikit dari baka kau .
sekurang-kurang nya , aku dengan baka aku ____________ !
sedangkan baka kau ? macam ____________ !
kau hengat aku tak tahu ke haaa ? kau hengat aku pejam mata je ke ha ? kau hengat telinga aku ni pekak je ke ha ?




Aku nak mintak maaf kat kau , kau dan kau ,
sebab aku benci kau . aku nak elak , tapi tak boleh .




my bad !!






.

2 comments:

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

jaga2 y bergelar "kau" jgn men dgn petrol synergy ron 97..

pat!hing said...

"kau" yang itu takkan tahu . HEH