Thursday, January 13, 2011

off for awhile.



- malas nak cas handset . dah lama mati tuh , kejap lagi lah cas .
- malas nak mandi , tapi kena mandi jugak
- nak kemas bilik , nak kemas baju sesantekk .
- nak kemas laptop , tak nak online lah malam ni .
- nak kena betulkan balik masa makan ni , dah tak betol , perut asek meragam alam .
- nak kentutu , lepas tu nk berak . ntah lah . macam dah ilang je perasaan tuu . takdi yo yo ooww
- sedih , tengah tahan sebak , pendam tihin jangan tak pendam .
- sakit kepala , sakit perut semua bercampur gaul . Malas nak layan .
- nak balik kampung . tapi .. takpe lahh .
- nak makan kek , nak makan mcD , nak makan aiskerim . ade tak sesapa nak belikan ? kan bagus tetiba sampai depan uma !
- aku benci kau . tak lah aku tak benci pun , aku cuma tak suka je cara kau .
- kepala tengah kusut , lepas satu-satu masalah datang .
- orang kat sana tak nak tanya khabar aku ke ?





.